關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 已比的書薄費可否停付
發新帖
查看: 1033|回覆: 4
go

已比的書薄費可否停付 [複製鏈接]

Rank: 4


759
1#
發表於 12-6-18 23:20 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
開咗張支票比註冊咗既幼稚園交書薄費, 而家寫信退學, 而支票未過, 我應否做stop payment ,等張票唔洗過數.  因書薄費唔會退的.
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2604
2#
發表於 12-6-19 02:12 |只看該作者
得, 但人地可以告你之嘛. 你咁做咪即係開空頭支票.............


2260
3#
發表於 12-6-19 10:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2843
4#
發表於 12-6-19 11:12 |只看該作者
夠膽的話真係咩都可以...不過事後你都要打個電話俾學校及FAX去書面通知你既行為. 但請預左日後唔會再為任何小朋友報同一所學校了.

Rank: 5Rank: 5


2788
5#
發表於 12-6-19 11:29 |只看該作者
反正你已退學, 我覺得可問下學校睇下可唔可拎返張支票wor. 其實呢個行為又唔可講係rude呀. 都好人次常情吧了. 不過如果你已交既書簿費同你小朋友將會入讀0個間kindi用既書係大同小異, 而呢間kindi又唔可退返錢or票比你既話, 咁米同新kindi講唔洗買書囉, 都work丫.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖