註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
民房
小弟想換電結他,又唔夠錢,所以想賣左依家呢支木結他
yamaha fs720s
揾人set過,勁好彈!!!! 新手用好好 2011年12月通利買的(5個月),$30xx(forget)
現希望以$1800放出 <----咁嘅價啲吉他先好用!
keep得幾好,不過側邊花左少少
連結他袋調音器六角匙
有意者/要圖pm我,thx
返回頂部