關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書 ...
查看: 3511|回覆: 42
go

有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


143
1#
發表於 12-3-12 23:30 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
本帖最後由 boiu 於 12-3-12 23:31 編輯

想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22日生的,我住荔景,現家開始幫BB揾學校,做準備先,
   0    0    0    0

Rank: 4


533
2#
發表於 12-3-12 23:45 |只看該作者
我都想知,我囡囡都係10年架!! 不過我就想讀TT,祟真因為表姐係讀TT既,呢間學校唔錯既,不過而家學位好緊,真係有D驚~

Rank: 5Rank: 5


2604
3#
發表於 12-3-12 23:49 |只看該作者
平常心吧, 都唔到你驚. 襯仲有幾個月俾佢地見多D人會有幫助.

Rank: 5Rank: 5


3474
4#
發表於 12-3-13 08:55 |只看該作者

引用:+本帖最後由+boiu+於+12-3-12+23:31+編輯+\

原帖由 boiu 於 12-03-12 發表
本帖最後由 boiu 於 12-3-12 23:31 編輯

想係喱到揾2010年的小朋友的媽媽,想交流一下,我BB係2010年6月22 ...
我女都係10年6月,細你小朋友三日。

今年都應該會報k1, 不過會等埋所有PN結果同八月返PN後對學校的感覺先決定點報法



Rank: 3Rank: 3


143
5#
發表於 12-3-13 09:02 |只看該作者
回復 sarubuta 的帖子

係咪可以吾讀n1.直接出年讀k1?我睇左幾間學校現家仲收緊07-09年的小朋友,咁咪無得報名咯,你住邊到?

點評

LyNeC  of course.  發表於 12-3-15 14:57

Rank: 3Rank: 3


143
6#
發表於 12-3-13 09:04 |只看該作者
回復 frogmaggie 的帖子

我想問係邊間祟真,我BB不在附近讀書,諗住係深水PO

Rank: 3Rank: 3


143
7#
發表於 12-3-13 09:04 |只看該作者
回復 ronniedad 的帖子

恩恩.你BB幾大?

Rank: 6Rank: 6


8533
8#
發表於 12-3-13 11:24 |只看該作者
boiu 發表於 12-3-13 09:02
回復 sarubuta 的帖子

係咪可以吾讀n1.直接出年讀k1?我睇左幾間學校現家仲收緊07-09年的小朋友,咁咪無得報 ...

10年6月B應該去年年尾至今年年頭報N班(今年九月讀N班), 今年九月至年尾報K1(出年九月讀K1)
另外, 其實由N至K3都可以唔讀, 政府冇規定, 直接讀小一都得(好多雙非童都係咁)。
讀N班其中一個原因, 直升K1保證大D.

Rank: 5Rank: 5


2604
9#
發表於 12-3-13 11:32 |只看該作者
我啱啱先玩完呢個K1比試遊戲, 我果個今年會升K1了. GOOD LUCK, 加油! 個人覺得學校主要係會先揀一D比較定同有眼神交流的小朋友. 其他D咩問題其實間間都可以話係大同小異.

Rank: 4


845
10#
發表於 12-3-13 16:56 |只看該作者
我囡囡10年9月出生,唔知道九龍城/塘區幼稚園好?
各位媽咪比D意見!!
好緊張!!唔知點同囡囡練習面試,想同囡囡報面試班.

Rank: 3Rank: 3


143
11#
發表於 12-3-13 18:15 |只看該作者
好多學校9月先收接10年小朋友,我到果時先報名

Rank: 3Rank: 3


143
12#
發表於 12-3-13 18:16 |只看該作者
回復 gailywong 的帖子

你去幼稚園網頁睇下,

Rank: 3Rank: 3


175
13#
發表於 12-3-13 21:46 |只看該作者

回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書

你們讀吾讀預備班我小朋友10年11月都會去深水步讀



Rank: 4


815
14#
發表於 12-3-14 00:21 |只看該作者

回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書

10年9月細仔!好緊張找學校!細B好多學校唔收



Rank: 4


779
15#
發表於 12-3-14 08:49 |只看該作者

回覆:有無媽媽開始幫BB揾學校,我個B女出年讀書

我倜囡1010,報咗N班,11月返學呀!



Rank: 3Rank: 3


143
16#
發表於 12-3-14 11:25 |只看該作者
回復 binbin仔 的帖子

我BB出年讀K1,現家針都末打齊,水痘針都要去打,.

Rank: 3Rank: 3


143
17#
發表於 12-3-14 11:26 |只看該作者
回復 kwankin81 的帖子

你個B讀邊間深水步學校?

Rank: 5Rank: 5


3474
18#
發表於 12-3-15 12:32 |只看該作者
boiu 發表於 12-3-13 18:15
好多學校9月先收接10年小朋友,我到果時先報名

係呀! 10年小朋友要今年9 月開始先報明天K1.  

你係全職媽媽, 全天候自己照顧和教小朋友?  所以今年唔入PN or N1?  

我(或者我小朋友)冇咁幸福, 我要返工, 唔想小朋友成日對住工人, 所以八月要返預備班了!  同埋, 囡囡而家有返playgroup, 佢超鐘意返學, 一講返學佢就好high 好精神 好開心, 有時冇得返佢會好想返.  

Rank: 5Rank: 5


2287
19#
發表於 12-3-15 14:18 |只看該作者
你好, 我囡都係10年6月B呀, 大你個小小, 佢6月4架...haha
我都揾緊K1報邊間, 不過都應該係港島...八月會喺北角讀N
佢好怕生保, 見到生保人唔出聲, 所以都有D擔心

點評

yanyanwitty  我女女之前都好怕醜,但係讀左n班一個學期之後就活潑左好多,所以讀n都重要架!  發表於 12-3-16 08:34

Rank: 3Rank: 3


143
20#
發表於 12-3-15 14:37 |只看該作者
回復 littleape0129 的帖子

我BB都係驚生保人.

點評

LyNeC  No need to worry... some more months later... we will not afraid.  發表於 12-3-15 15:00
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖