關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇家長想由下午班轉去上午班?
發新帖
查看: 1014|回覆: 2
go

有冇家長想由下午班轉去上午班? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


239
1#
發表於 12-3-16 17:02 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今日收到學校既信 ,但係得下午班 。申請入讀上午班,但校長話上午已full ,只好waiting list 等上午班有位,就補比我 ! 但係咁多家長都waiting for 上午班呢....咁我係咪冇機會???
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


299
2#
發表於 12-3-23 07:14 |只看該作者
我都有同樣既問題發生!老師叫我寫信俾學校request,我唔識寫

Rank: 5Rank: 5


2297
3#
發表於 12-3-23 08:52 |只看該作者

回覆:有冇家長想由下午班轉去上午班?

我都想轉上午,不過要第二次交deposit 先會受理!



‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖