關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 天水圍雅麗斯
發新帖
查看: 2043|回覆: 6
go

天水圍雅麗斯 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1082
1#
發表於 12-3-22 16:02 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問有冇JM可以分享一下天水圍雅麗斯俊宏軒幼稚園?
   0    0    0    0

Rank: 4


819
2#
發表於 12-3-22 19:55 |只看該作者
知道有收跨鏡生就無報

Rank: 5Rank: 5


1082
3#
發表於 12-3-22 23:38 |只看該作者
但天水圍有好多新移民, 咁同收跨境冇咩分別? 即是如果介意間學校收跨境/新移民, 就唔駛在天水圍讀?

Rank: 4


819
4#
發表於 12-3-22 23:42 |只看該作者
回復 禮媽媽 的帖子

你要明白跨境生生活係內地,同新移民生活係香港的差別。
其實就係天樂

Rank: 5Rank: 5


1082
5#
發表於 12-3-22 23:45 |只看該作者
ctyying 發表於 12-3-22 23:42
回復 禮媽媽 的帖子

你要明白跨境生生活係內地,同新移民生活係香港的差別。

其實就係天樂 <~~ 唔明? 即係點? SISTER SCHOOL? 有咩好/壞處?

Rank: 4


819
6#
發表於 12-3-22 23:49 |只看該作者
回復 禮媽媽 的帖子

其實無咩好壞處,你近都可以,我果陣覺得太遠,同埋果邊太大風,天樂又無位就無讀
如果讀到雅麗斯不如報激活啦,都收學卷

Rank: 5Rank: 5


1082
7#
發表於 12-3-22 23:58 |只看該作者
本帖最後由 禮媽媽 於 12-3-23 00:00 編輯

激活我上年已報, 但依家都未有消息, 明天再問下先
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖