關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有冇人知今年報聖羅撒kg的人多唔多呀
發新帖
查看: 2047|回覆: 12
go

有冇人知今年報聖羅撒kg的人多唔多呀 [複製鏈接]

Rank: 4


641
1#
發表於 11-12-6 12:36 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇人知今年報聖羅撒kg的人多唔多呀,佢total得4小時比人攞表,仲得一日in......
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1159
2#
發表於 11-12-6 14:01 |只看該作者
There were 2 days for getting applications

Rank: 3Rank: 3


252
3#
發表於 11-12-6 17:38 |只看該作者
可唔可以直上架?

Rank: 3Rank: 3


252
4#
發表於 11-12-7 23:58 |只看該作者
咁有無mami可以分享下上年interview ge情況??thz


2288
5#
發表於 11-12-8 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1427
6#
發表於 11-12-8 01:04 |只看該作者
聖羅撒小學係一間津校, 需按政府自行收生(計分制)及派位(大抽獎), 而唔係直升小學部
學術上可能比好多名牌幼稚園略為遜色, 但培養品德確係唔錯
上年面試只是一位老師同時考2位小朋友, 過程好簡單只係每位小朋友一份玩具, 觀察小朋友玩, 分享, 問幾條簡單問題, 臨走一人一件玩具, 過程中家長只可遠觀, 最好讓小朋友自由發揮
<a href="https://lilypie.com/"><img src="https://lbyf.lilypie.com/O1BIp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>


2288
7#
發表於 11-12-8 01:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1114
8#
發表於 11-12-9 00:45 |只看該作者
原帖由 Mimmy 於 11-12-8 01:04 發表
聖羅撒小學係一間津校, 需按政府自行收生(計分制)及派位(大抽獎), 而唔係直升小學部
學術上可能比好多名牌幼稚園略為遜色, 但培養品德確係唔錯
上年面試只是一位老師同時考2位小朋友, 過程好簡單只係每位小朋友一份 ...


thanks for sharing! 我囡囡黎緊星期六會去面試...

Rank: 5Rank: 5


3538
9#
發表於 11-12-9 14:12 |只看該作者
dear all ;
有冇收到風 st rose 2012 冇學券 ar

Rank: 3Rank: 3


299
10#
發表於 11-12-9 14:40 |只看該作者
我有交表同交$、不過聽日决定吾去in喇、祝大家好运

Rank: 6Rank: 6


6990
11#
發表於 11-12-9 17:49 |只看該作者
K2下年有野學不過要比錢, k3 想全日不過都未諗掂, 我小朋友現k2, 我地是第一年有野學


104
12#
發表於 11-12-12 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 6Rank: 6


6990
13#
發表於 11-12-13 14:43 |只看該作者
普遍是平過出面的, 有硬筆書法, 跳舞, 日本語等等
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖