註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
複式洋房
返回頂部
大宅
別墅
男爵府
原帖由 大白豬 於 11-12-9 22:42 發表 我而家陀緊個龍b, 到時仲恐怖。>.
原帖由 CKBCHU 於 11-12-9 21:46 發表 睇完新聞透視•••••好心寒 今年SC,KV有成7000到8000人考。下年會唔會有一萬五呢?2010 有八萬幾小朋友出世,當中有大概38000是雙非,20%考K都唔知點算?好worry!下年是我家一個非常重要的一年!大囡考小一,細仔考K1。同老 ...
原帖由 behappydad 於 11-12-9 23:30 發表 驚得幾多 報二三十間
原帖由 CKBCHU 於 11-12-9 23:10 發表 2009年出生率好似係71000, 同胞差不多36000. 不是最正確,但應不遠。
禁止訪問