關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 點解宣幼脫勾學券一加去到$3800一個月?
查看: 3982|回覆: 21
go

點解宣幼脫勾學券一加去到$3800一個月? [複製鏈接]

Rank: 2


34
1#
發表於 11-11-11 15:11 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
點解宣幼脫勾學券一加去到$3800一個月?
原本不用$2,000一個月扣除學券唔使$400一下子去到$3,800真係加好多,學校有無為家長設想?我知好多家長只要入到無所謂同好多人報.究竟加了的錢用了在哪?要做高級學府嗎?
民生都係脫勾學券但它只是加到$2,800合理的多.
   0    0    0    0

Rank: 4


844
2#
發表於 11-11-11 15:28 |只看該作者
九龍塘宣幼沒有脫學卷哦! 你講緊第二間呀?

Rank: 5Rank: 5


3467
3#
發表於 11-11-11 15:37 |只看該作者
原帖由 梅媽媽 於 11-11-11 15:28 發表
九龍塘宣幼沒有脫學卷哦! 你講緊第二間呀?



九龍塘宣道下年退出學券計劃了……..

Rank: 4


844
4#
發表於 11-11-11 15:38 |只看該作者
係呀?  點解我地收到既信話交3xx學費既?
我寄左form去啦. 睇睇個網頁先.

Rank: 4


844
5#
發表於 11-11-11 15:40 |只看該作者
佢個網頁冇改喎!http://www.ktak.edu.hk/home.php?id=2

Rank: 5Rank: 5


1540
6#
發表於 11-11-11 15:43 |只看該作者
又係3千8,同啟思一樣.
原帖由 muibaba 於 11-11-2011 15:11 發表
點解宣幼脫勾學券一加去到$3800一個月?
原本不用$2,000一個月扣除學券唔使$400一下子去到$3,800真係加好多,學校有無為家長設想?我知好多家長只要入到無所謂同好多人報.究竟加了的錢用了在哪?要做高級學府嗎?
民生都 ...

Rank: 2


93
7#
發表於 11-11-11 15:57 |只看該作者
宣道無寫無學券呀,你點知架

Rank: 4


844
8#
發表於 11-11-11 16:03 |只看該作者
原帖由 kyky006981 於 11-11-11 15:57 發表
宣道無寫無學券呀,你點知架

我都想知 ,請問資料來自何處???

Rank: 6Rank: 6


5702
9#
發表於 11-11-11 16:05 |只看該作者
原帖由 梅媽媽 於 11-11-11 16:03 發表

我都想知 ,請問資料來自何處???

真的嗎?

Rank: 5Rank: 5


3467
10#
發表於 11-11-11 16:07 |只看該作者
打左電話去問學校, 你可以打電話去學校問下.....

Rank: 4


525
11#
發表於 11-11-11 16:12 |只看該作者
我剛才都打左去問, 佢confirm下年冇學卷...但我問幾多學費佢話唔肯定...加到$3800真係好貴喎....

Rank: 4


525
12#
發表於 11-11-11 16:14 |只看該作者
佢地係咪會請更多外籍老師同普通話老師上堂吖???

Rank: 4


794
13#
發表於 11-11-11 16:14 |只看該作者
嘩!!!!加到$3800 真係好貴喎....
如果係真既話應該唔會考慮佢.始終佢唔係100%上宣小.

Rank: 4


958
14#
發表於 11-11-11 16:17 |只看該作者
早d講唔洗專登走去寄掛號.....

Rank: 4


794
15#
發表於 11-11-11 16:40 |只看該作者
原帖由 kinder17 於 11-11-11 16:17 發表
早d講唔洗專登走去寄掛號.....


agree!

Rank: 6Rank: 6


5876
16#
發表於 11-11-11 17:20 |只看該作者
如果可以直上宣小,$3800又好扺讀!

Rank: 4


626
17#
發表於 11-11-11 17:34 |只看該作者
香港教育學卷真失敗, 而家D家長一聽到間學校唔用學卷仲開心, $3,800 都大讚低讀, 睇吓民生愈燒愈旺, 如果我係校長直程加到$5,000漆呀, 遲D聖保羅堂培正見有得做肯定後年退出埋, 四年後十間八間都唔用學卷, 政府又慳一大筆

[ 本帖最後由 SmartCandy 於 11-11-11 17:44 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


2451
18#
發表於 11-11-11 17:39 |只看該作者
但網站話有, 咪仲貴過St. Cath.


3091
19#
發表於 11-11-11 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 4


844
20#
發表於 11-11-11 21:52 |只看該作者
唉!!咁既價錢,我都有一間offer係手,我寄左報名表啦,但我諗我唔in啦.留番d機會俾其他人吧!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖