註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
洋房
返回頂部
別墅
大宅
原帖由 梅媽媽 於 11-11-11 15:28 發表 九龍塘宣幼沒有脫學卷哦! 你講緊第二間呀?
原帖由 muibaba 於 11-11-2011 15:11 發表 點解宣幼脫勾學券一加去到$3800一個月? 原本不用$2,000一個月扣除學券唔使$400一下子去到$3,800真係加好多,學校有無為家長設想?我知好多家長只要入到無所謂同好多人報.究竟加了的錢用了在哪?要做高級學府嗎? 民生都 ...
原帖由 kyky006981 於 11-11-11 15:57 發表 宣道無寫無學券呀,你點知架
男爵府
原帖由 梅媽媽 於 11-11-11 16:03 發表 我都想知 ,請問資料來自何處???
原帖由 kinder17 於 11-11-11 16:17 發表 早d講唔洗專登走去寄掛號.....
禁止訪問