關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 杏花村啟思
發新帖
查看: 1730|回覆: 8
go

杏花村啟思 [複製鏈接]

Rank: 4


714
1#
發表於 11-11-11 14:48 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有冇讀緊既家長分享下杏花村啟思?K1 同N班有冇英文同普通話? 有人話如有, 係幾多日? 有人話N班有冇英文, 是真的嗎?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


165
2#
發表於 11-11-11 14:56 |只看該作者
N班冇英文

Rank: 3Rank: 3


165
3#
發表於 11-11-11 14:58 |只看該作者
K1 有英文,冇普通話. N班冇英文. K2有普通話

Rank: 5Rank: 5


4453
4#
發表於 11-11-11 15:01 |只看該作者
聽講連小朋友d兒歌都全中文,仲要係趙博士作曲同填詞嘅兒歌

原帖由 littlebear328 於 11-11-11 14:56 發表
N班冇英文

Rank: 4


714
5#
發表於 11-11-11 15:56 |只看該作者
冇英文既意思係連 a for apple個啲都冇呀? 如果係咁都幾驚喎....咁其他既啟思分校都係咁架? 定只係杏花村嗰間係咁?

Rank: 5Rank: 5


4453
6#
發表於 11-11-11 16:27 |只看該作者
我有同事個女係啟思畢業,N班真係連abc都唔教ga.  趙博士嘅教學理念係純母語教學嘛

原帖由 hehehaha18 於 11-11-11 15:56 發表
冇英文既意思係連 a for apple個啲都冇呀? 如果係咁都幾驚喎....咁其他既啟思分校都係咁架? 定只係杏花村嗰間係咁?

[ 本帖最後由 gwlam 於 11-11-11 16:48 編輯 ]


681
7#
發表於 11-11-11 16:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


3091
8#
發表於 11-11-11 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


681
9#
發表於 11-11-11 23:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖