關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 點解要楝聖羅撒?
發新帖
查看: 2886|回覆: 12
go

點解要楝聖羅撒? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1842
1#
發表於 11-11-5 10:37 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
為什麼你會選擇?它不是一條龍的!!也沒有NET老師!

[ 本帖最後由 小K 於 11-11-5 10:48 編輯 ]
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1068
2#
發表於 11-11-5 18:24 |只看該作者
原帖由 小K 於 11-11-5 10:37 發表
為什麼你會選擇?它不是一條龍的!!也沒有NET老師!

晨早排隊攞完form之後我都咁諗,我又唔係住嗰區

Rank: 5Rank: 5


1526
3#
發表於 11-11-5 21:59 |只看該作者
過來人是否知道,小學叩門時,會唔會優先考慮?

原帖由 小K 於 11-11-5 10:37 發表
為什麼你會選擇?它不是一條龍的!!也沒有NET老師!

Rank: 5Rank: 5


1842
4#
發表於 11-11-5 23:59 |只看該作者
我並不是過來人,我今年也要幫女女報K1,但聽聞聖羅撒KG校長同小學校長無関係,雖然校舍同一位置,加上叩門位不多,只有十幾個,除非你有把握用同區參加大抽獎,又多個20分,不需等叩門個関,但等叩門位入SRL 小學,並不容易!。

[ 本帖最後由 小K 於 11-11-6 00:01 編輯 ]

Rank: 2


76
5#
發表於 11-11-6 01:14 |只看該作者
等我今日仲排咗好耐去攞份表添!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
6#
發表於 11-11-6 06:47 |只看該作者
原帖由 richwong 於 11-11-5 21:59 發表
過來人是否知道,小學叩門時,會唔會優先考慮?


係唔會考慮,唔係優先考慮!
恐龍家

Rank: 5Rank: 5


3660
7#
發表於 11-11-6 08:00 |只看該作者
I think St Rose is no different from the 村校, no help in finding P1 places, no help in improving Eng etc, and it's not close to my home, so no point to apply.

Rank: 2


79
8#
發表於 11-11-7 12:36 |只看該作者
小女正是過來人(今年6月K3 St. Rose 畢業,現在是小一生),幼稚園與小學沒有聯繫(小學是津校,要經教育局派位)幼稚園學生在叩門小學時,是完全沒有優勢.小學在叩門階段好明顯是要選精英,如果選幼稚園是一心諗住可以入番小學,咁就要博下了(今年12個叩門位,只收2個幼稚園生).

St.Rose幼稚園有外籍英語老師(Mr.I,唔知仲有冇做?),但冇普通話課.課程方面,我們覺得淺d,K3下學期深少少(有週記,抄手冊,閱讀理解).聖羅撒學生品行上好好,好多天主教小學都喜歡收聖羅撒幼稚園生.但學術方面可能未及其他九龍塘幼稚園.

Rank: 5Rank: 5


1053
9#
發表於 11-11-7 15:27 |只看該作者
原帖由 wwting 於 11-11-7 12:36 發表
小女正是過來人(今年6月K3 St. Rose 畢業,現在是小一生),幼稚園與小學沒有聯繫(小學是津校,要經教育局派位)幼稚園學生在叩門小學時,是完全沒有優勢.小學在叩門階段好明顯是要選精英,如果選幼稚園是一心諗住可以入番 ...

Thx for sharing!
我果曰拎表都有外藉老師。
我想問問你指很多天主教學校會收,例如哪幾間?

Rank: 2


79
10#
發表於 11-11-7 16:31 |只看該作者
Thx for sharing!
我果曰拎表都有外藉老師。
我想問問你指很多天主教學校會收,例如哪幾間?

小女今年都叩了10幾間學校,可能St.Rose出名,大部份都有得interview(有些學校講明自行+大抽獎冇選佢冇得in!)最終有幾間收,包括德雅,聖家,陳瑞琪喇沙.

Rank: 5Rank: 5


1273
11#
發表於 11-11-7 18:28 |只看該作者
咁殘忍!? 12個小一位收到兩個同校叩門幼稚園生, 咁真係無益自家友咯, 完全唔似天主教既傳統喎…



原帖由 wwting 於 11-11-7 12:36 發表
小女正是過來人(今年6月K3 St. Rose 畢業,現在是小一生),幼稚園與小學沒有聯繫(小學是津校,要經教育局派位)幼稚園學生在叩門小學時,是完全沒有優勢.小學在叩門階段好明顯是要選精英,如果選幼稚園是一心諗住可以入番 ...

Rank: 5Rank: 5


2959
12#
發表於 11-11-8 01:00 |只看該作者
其實有一點是很重要的,如你仍有個細女,希望大女入左,會下年收你細女,我可以告訴你是不會的,我以為家姐在此上學srl會考慮父母照顧上的方便而讓細女入讀一起上幼稚園,,but sorry, 答案是no,家姐校內表現亦不錯,有嘉許獎的,我可以說對此校已心碎,可幸已有直資offer,才鬆了一口氣,新家長選擇前請考慮清楚

Rank: 5Rank: 5


1273
13#
發表於 11-11-8 08:59 |只看該作者
殘忍 x 2


不過佢既英文真係唔差, 有同事個囡讀緊




原帖由 oldjac 於 11-11-8 01:00 發表
其實有一點是很重要的,如你仍有個細女,希望大女入左,會下年收你細女,我可以告訴你是不會的,我以為家姐在此上學srl會考慮父母照顧上的方便而讓細女入讀一起上幼稚園,,but sorry, 答案是no,家姐校內表現亦不錯,有嘉許獎的,我可以 ...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖