關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 啟思收左,但冇學卷?
發新帖
查看: 2212|回覆: 7
go

啟思收左,但冇學卷? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


456
1#
發表於 11-11-2 23:26 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
剛收到通知,但冇左學卷要$3800一個月...仲讀唔讀好?
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


6637
2#
發表於 11-11-2 23:57 |只看該作者
你報o個陣唔知冇學卷?咁暫時有冇其他offer?冇的話都要交左留位費先~~

[ 本帖最後由 ho_yan2406 於 11-11-2 23:58 編輯 ]

Rank: 6Rank: 6


6637
3#
發表於 11-11-3 00:07 |只看該作者
我睇左其他post,在我而言,而家先講冇學卷,咁呢間sch俾我印象已經差左,如有其他offer,我唔會揀呢間喇,不過都係o個句,未有其他offer的話都係要去交留位費~

Rank: 1


4
4#
發表於 11-11-5 21:28 |只看該作者

啟思


我個囝都收左, 不過 $3800 一個月真係好大問題 !
123456

Rank: 5Rank: 5


1045
5#
發表於 11-11-6 00:13 |只看該作者
啟思唔係一向都無學劵的嗎?我上年同阿囝in K1已經好似係無,我最終無揀呢間幼稚園讀,因為佢好似比較主力中文多過英文...老師既感覺都一般

Rank: 6Rank: 6


6637
6#
發表於 11-11-6 00:44 |只看該作者
原帖由 babykenny 於 11-11-6 00:13 發表
啟思唔係一向都無學劵的嗎?我上年同阿囝in K1已經好似係無,我最終無揀呢間幼稚園讀,因為佢好似比較主力中文多過英文...老師既感覺都一般

佢地講緊既應該係一直有學卷,有好多分校o個間啟思,你講o個間係有小學o個間...

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


451
7#
發表於 11-11-8 13:43 |只看該作者
原帖由 ho_yan2406 於 11-11-3 00:07 發表
我睇左其他post,在我而言,而家先講冇學卷,咁呢間sch俾我印象已經差左,如有其他offer,我唔會揀呢間喇,不過都係o個句,未有其他offer的話都係要去交留位費~


agree~
學校應該一早就知道下年度會唔會參加學卷,無理由到通知結果既時候先同我地講下年度無學卷~
如果佢一早在遞交申請表時講明係無學卷的話,可以等d家長考慮報唔報,唔洗依家先至煩讀唔讀好~
若果當初佢一早講明係無學卷我就唔會報,連$30報名費都可以慳返,依家我覺得有少少似係呃報名費~

Rank: 5Rank: 5


3322
8#
發表於 11-11-8 13:57 |只看該作者
其實呢間啟思都有小學.. 叫啟基~
原帖由 ho_yan2406 於 11-11-6 00:44 發表

佢地講緊既應該係一直有學卷,有好多分校o個間啟思,你講o個間係有小學o個間...
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖