- 在線時間
- 31 小時
- 最後登錄
- 20-11-13
- 國民生產力
- 9
- 附加生產力
- 389
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-9-2
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 53
- 主題
- 11
- 精華
- 0
- 積分
- 451
- UID
- 529311
 
|
原帖由 ho_yan2406 於 11-11-3 00:07 發表 
我睇左其他post,在我而言,而家先講冇學卷,咁呢間sch俾我印象已經差左,如有其他offer,我唔會揀呢間喇,不過都係o個句,未有其他offer的話都係要去交留位費~
agree~
學校應該一早就知道下年度會唔會參加學卷,無理由到通知結果既時候先同我地講下年度無學卷~
如果佢一早在遞交申請表時講明係無學卷的話,可以等d家長考慮報唔報,唔洗依家先至煩讀唔讀好~
若果當初佢一早講明係無學卷我就唔會報,連$30報名費都可以慳返,依家我覺得有少少似係呃報名費~ |
|