關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 大家依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費? ...
發新帖
查看: 2276|回覆: 13
go

大家依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1498
1#
發表於 11-11-7 00:25 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
您地依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


347
2#
發表於 11-11-7 07:22 |只看該作者
唔好HOLD太耐, 留$$比BB, 留位比有需要嘅BB

Rank: 6Rank: 6


6302
3#
發表於 11-11-7 09:29 |只看該作者
0911細囡, in 咗4間, 有3個offers, 不過只係俾咗屋企附近間kg, 另外2間係九龍塘都冇俾到

Rank: 4


501
4#
發表於 11-11-7 09:36 |只看該作者
暫時只有一間 offer在手 所以交左留位費啦

Rank: 5Rank: 5


3575
5#
發表於 11-11-7 09:46 |只看該作者
好勁woo, 可唔可以講下有邊幾間 ?

原帖由 hobby 於 11-11-7 09:29 發表
0911細囡, in 咗4間, 有3個offers, 不過只係俾咗屋企附近間kg, 另外2間係九龍塘都冇俾到

Rank: 5Rank: 5


3575
6#
發表於 11-11-7 09:46 |只看該作者
得一間出左結果, 有offer.


原帖由 3pigmama 於 11-11-7 00:25 發表
您地依家有哪些 offer? 係咪全部都交留位費?

Rank: 6Rank: 6


6302
7#
發表於 11-11-7 10:15 |只看該作者
原帖由 bopui0607 於 11-11-7 09:46 發表
好勁woo, 可唔可以講下有邊幾間 ?


九龍塘: 金巴倫(pm), stafford(am)
村校: 孫方中

相信呢幾間收都係囡囡lucky, 或者唔係最大熱嗰幾間kg

Rank: 2


75
8#
發表於 11-11-7 10:19 |只看該作者
孫方中聽講都幾好, 你囡囡係細女都收, 佢表現一定好好

Rank: 1


23
9#
發表於 11-11-7 10:24 |只看該作者
有 3 間收左, 而家都係比左一間咋?

Rank: 6Rank: 6


6302
10#
發表於 11-11-7 10:55 |只看該作者

回覆 9# kayso 的文章

係呀, 俾一間咋, 原因為post 咗呢度:

http://forum.edu-kingdom.com/vie ... page%3D1&page=2

Rank: 6Rank: 6


6302
11#
發表於 11-11-7 10:55 |只看該作者

回覆 8# jinglepop 的文章

孫方中其實in 家長, 所以係爸爸表現好, haha

Rank: 5Rank: 5


1299
12#
發表於 11-11-7 11:10 |只看該作者
in咗8間,6間未有消息,
St. Nicholas's - AM (已交留位費)
九龍塘啟思 - Waiting

讀緊PN的幼稚園都交咗留位費﹗

Rank: 5Rank: 5


1498
13#
發表於 11-11-7 23:10 |只看該作者
我收到以下offer, 但冇交留位費: St Nicholas, York (主流)

我今日收到Stafford (唔知交唔交好).
SJC 就交左.

Keen Mind, York international, Learning Habitat 都唔去interview 啦. 因為小朋友最終只可讀一間.   In 太多好累.

Rank: 3Rank: 3


232
14#
發表於 11-11-8 14:03 |只看該作者
My daughter is 0912 B.  I have 3 offers and paid for 2 already.  But the one I like most haven't interviewed yet.  Hope the coming few months will pass faster and can finish the battle soon.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖