關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 幫忙...寄樂基申請表要貼幾錢郵票?
發新帖
查看: 1096|回覆: 6
go

幫忙...寄樂基申請表要貼幾錢郵票? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1312
1#
發表於 11-11-7 10:07 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
謝謝大家幫忙一下,我冇事間去郵局呀。
   0    0    0    0


426
2#
發表於 11-11-7 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


4200
3#
發表於 11-11-7 22:38 |只看該作者
C喇,我是但貼咗$2.8咋,唔知會唔會唔同我寄呢?封信過50g咩?

Rank: 3Rank: 3


366
4#
發表於 11-11-7 23:08 |只看該作者
有幾多張紙要$3, 包括D咩?

Rank: 5Rank: 5


2105
5#
發表於 11-11-7 23:33 |只看該作者
請問聽講樂基名氣大, 其實好在那裡, 有無人知?謝謝!

Rank: 4


697
6#
發表於 11-11-7 23:40 |只看該作者
其實我之前寄咁多間都係貼1.4咋

Rank: 3Rank: 3


322
7#
發表於 11-11-8 08:47 |只看該作者
死喇,我貼$2.4咋 可以點呀?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖