- 在線時間
- 20 小時
- 最後登錄
- 15-7-18
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 399
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 11-5-11
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 74
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 473
- UID
- 743166
 
|
您好樓主,
我B讀綠茵的, 下午國際班, 英文發音好準,普通話亦好準.
(講英文生字有"N"的可以有鼻音,LEE樣野我好欣賞同埋好開心見倒).
我呀B本身幾怕羞的,但返咗學之後好主動,有時up D唔知嘜唔完整英文, 需然佢up得唔完整, 但只少我睇倒佢係學得開心,有心機學.
而啟思, 我b上星期去九龍塘嗰間interview. 三日後email話收佢做正選生. 但interview嗰日 老師主動話上堂會用廣東話多, 同埋D老師好細個(只係我當日見倒的,其它分校唔知)同埋當日好多大陸人去見. 我諗LEE 間學校會收唔少大陸人的B.
純個人睇法. |
|