關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 藍田啟思vs將軍澳綠茵英文(國際)
發新帖
查看: 2441|回覆: 9
go

藍田啟思vs將軍澳綠茵英文(國際) [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1035
1#
發表於 11-11-6 22:52 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
兩間都收了阿仔,綠茵下星期就要交留位費。可否俾些意見。
   1    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1451
2#
發表於 11-11-7 07:19 |只看該作者
I vote for Greenfield. Good English and Putonghua, teachers are nice and caring.

Rank: 3Rank: 3


246
3#
發表於 11-11-7 10:36 |只看該作者
我想知
藍田啟思同九龍塘啟思有冇關係?
(成日睇到Post 講正板啟思, 我唔知有冇誤會咗個意思。

Rank: 5Rank: 5


1035
4#
發表於 11-11-7 11:34 |只看該作者

回覆 1# lnp 的文章

啟思有很多分校,九龍塘的是正校,藍田的是其中一間分校。http://www.creative.edu.hk/all-firsl-index.html

Rank: 3Rank: 3


473
5#
發表於 11-11-7 13:41 |只看該作者
您好樓主,

我B讀綠茵的, 下午國際班, 英文發音好準,普通話亦好準.
(講英文生字有"N"的可以有鼻音,LEE樣野我好欣賞同埋好開心見倒).

我呀B本身幾怕羞的,但返咗學之後好主動,有時up D唔知嘜唔完整英文, 需然佢up得唔完整, 但只少我睇倒佢係學得開心,有心機學.

而啟思, 我b上星期去九龍塘嗰間interview. 三日後email話收佢做正選生.  但interview嗰日 老師主動話上堂會用廣東話多, 同埋D老師好細個(只係我當日見倒的,其它分校唔知)同埋當日好多大陸人去見. 我諗LEE 間學校會收唔少大陸人的B.

純個人睇法.

Rank: 5Rank: 5


1035
6#
發表於 11-11-8 14:26 |只看該作者
多謝意見,我諗都會交定greenfield留位費先,再慢慢考慮。

Rank: 3Rank: 3


246
7#
發表於 11-11-8 16:16 |只看該作者
啟思的教育方法特別,是嗎?

Rank: 1


17
8#
發表於 11-11-11 23:49 |只看該作者
Greenfield's teachers are very experienced in teaching kids and speaking english very well.
原帖由 applered525 於 11-11-7 07:19 發表
I vote for Greenfield. Good English and Putonghua, teachers are nice and caring.


352
9#
發表於 11-11-12 00:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


52
10#
發表於 11-11-12 00:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖