註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
大宅
返回頂部
原帖由 榛子 於 10-9-7 20:19 發表 可否列出今天的家課?因為阿仔寫得有點混亂. 另外, 老師會否仔細檢查他們的家課簿? 為何今天他欠交聖作?
原帖由 榛子 於 10-9-9 21:54 發表 mcdhcpc, 請不用太擔心. 你找不到worksheet,因為 (1) 小朋友把worksheet 留在學校,明天老師會交還給他; (2) 或是他全部答對了, 不用做改正.
原帖由 金毛B媽 於 10-10-15 10:29 發表 請問大家知唔知 匯豐〈小錢罌,大夢想〉豬仔錢罌設計比賽, "透過學校內聯網的校園電郵(iMail)至何詠恆老師或在六樓美勞室門外之表格上簽名報名,學校將會代辦領取比賽套裝事宜。" 內聯網的校園電郵(iMail)--> 在那裹呢 ...
原帖由 monchhichichen 於 10-12-11 23:41 發表 20/12 交音樂報告、樂器證明
原帖由 榛子 於 11-2-17 13:55 發表 以為明天可以去街街, 誰不知又要回校補課
原帖由 金毛B媽 於 11-2-24 10:48 發表 收到 Oral presentation 個張通告, 請問係咪指定個日子, 穿便服回校呀, 阿仔講到好實, 不過我有 d 懷疑, 真的穿便服回校嗎 ?
原帖由 mcdhcpc 於 11-3-6 19:46 發表 My son's book is at home.