關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 KV vs LH?
發新帖
查看: 1385|回覆: 7
go

KV vs LH? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


221
1#
發表於 12-7-12 16:03 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
原先細佬有KV am, 剛收到學之園凱帆英普pm 有位,哥哥係k3讀緊心大心細,明天要決定。



   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6


8533
2#
發表於 12-7-12 16:07 |只看該作者
讀KV啦, 3年後話比大家知邊間好!

Rank: 3Rank: 3


221
3#
發表於 12-7-12 16:09 |只看該作者

回覆:LL222 的帖子

哥哥係KV讀K3呀!



Rank: 6Rank: 6


8533
4#
發表於 12-7-12 16:13 |只看該作者
Okay, 認真D講, 學校我揀KV, 作息我揀am, 名氣小學揀KV.

點評

Amymichelle  Agree  發表於 12-7-12 21:34

Rank: 4


802
5#
發表於 12-7-12 16:15 |只看該作者

引用:Okay,+認真D講,+學校我揀KV,+作息我揀am,+

原帖由 LL222 於 12-07-12 發表
Okay, 認真D講, 學校我揀KV, 作息我揀am, 名氣小學揀KV.
Totally agree!!!



Rank: 3Rank: 3


221
6#
發表於 12-7-12 17:24 |只看該作者

回覆:marwai_1030 的帖子

Thanks for sharing...



Rank: 4


865
7#
發表於 12-7-12 17:31 |只看該作者

回覆:hllau 的帖子

你覺得KV有什麼不好呢?



Rank: 3Rank: 3


221
8#
發表於 12-7-12 17:46 |只看該作者

回覆:littlekkl 的帖子

KV 冇唔好,哥哥好開心,朋友話學之園英普幾好,但係細仔仲要午睡,am較適合佢,明天會放出LH俾其他人,謝謝!



‹ 上一主題|下一主題