關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 九龍塘宣道小學 2010年1C班請進
發新帖
查看: 13677|回覆: 3
go

2010年1C班請進 [複製鏈接]

Rank: 4


799
1#
發表於 10-9-3 15:51 |顯示全部帖子
so sorry ...... wrong post

[ 本帖最後由 poonsline 於 10-9-3 21:16 編輯 ]

Rank: 4


799
2#
發表於 10-9-3 21:09 |顯示全部帖子
sorry 我POST 錯咗....我應該去1D

原帖由 poonsline 於 10-9-3 15:51 發表
3/9

中:帶識字

英:sign Eng Plan
  Read Notes to Parents

Sci:Bring Bk + WB 1.2

其他:簽英文書通告

Rank: 4


799
3#
發表於 10-9-3 21:22 |顯示全部帖子
我POST 錯咗, 唔好意思, 請毋須理會 ..... 做成不必要的混亂, 真對不起!

不過, 可以預告下, Science 書係用 "General Studies" o個幾本知

Sci = Science
Bk = book
WB = workbook



原帖由 luiluimama 於 10-9-3 21:11 發表
我唔見自修薄有寫"Sci:Bring Bk + WB 1.2"喎, 咩黎咖??

"小學資訊技巧教材"係書單裡面既其中一本書, 係一本工作紙黎既, 係最薄既一本書

有無人指教下咩係"Sci:Bring Bk + WB 1.2"


...

Rank: 4


799
4#
發表於 10-9-4 17:00 |顯示全部帖子
唔好意思, 我路過 (今次唔係入錯黎), Eng Plan 是會派回的, 老師只是檢查家長有冇簽名, 之後小朋友帶回家, 家長請keep 好, 除咗了解每circle 教學內容外, 最主要是睇番默書, Quiz 既日期及範圍.

原帖由 sisimama 於 10-9-3 23:03 發表
請問張EngPlan 交咗會唔會比返我地?未影印喎!
另外,聽阿女講今日全小一去禮堂聽校長"訓話",又好似選咗班長喎!唔知有冇錯呢!
‹ 上一主題|下一主題