關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 崇真小學暨幼稚園(幼稚園部) 收到祟真的INTERVIEW信啦...想問下...要唔要等好耐先有 ...
發新帖
查看: 19450|回覆: 1
go

收到祟真的INTERVIEW信啦...想問下...要唔要等好耐先有得IN [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1608
1#
發表於 10-9-26 21:28 |顯示全部帖子
想問下你地係咪有兄弟姊妹喺樹讀所以咁早in呢?同埋平日in就要告假囉

Rank: 5Rank: 5


1608
2#
發表於 10-9-26 22:49 |顯示全部帖子
原帖由 winavis 於 10-9-26 22:09 發表
我得一個b ja 我係親手交form ga


oh, 咁可能星期一會收到信, 希望唔使請假啦
‹ 上一主題|下一主題