關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 培正中學要交學費嗎?
發新帖
查看: 2026|回覆: 5
go

培正中學要交學費嗎? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


126
1#
發表於 09-11-19 11:44 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
好似係政府律貼, 但又可以一條龍, 請問有無人清楚呀?
Thanks!
   0    0    0    0
http://i185.photobucket.com/albums/x197/chapman_cheung/MuiJan2008.gif

Rank: 5Rank: 5


4254
2#
發表於 09-11-19 11:57 |只看該作者
聽聞將會轉直資!
有冇人有知道幾時?

Rank: 3Rank: 3


484
3#
發表於 09-11-19 11:58 |只看該作者
問過話唔係一條龍喎. 夠竟係咪會轉呀. 轉咗咪要比貴 d 學費囉.

Rank: 4


920
4#
發表於 09-11-19 12:12 |只看該作者
係呀, 之前睇到其他topic 話我地今年既亞囝亞囡要由小學交學費交到中學...到時真係收左先再問清楚, 我估今年又幾千人爭果240個位...


92
5#
發表於 09-11-19 12:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


484
6#
發表於 09-11-19 13:41 |只看該作者
剛剛再打去問係一條龍上小學, 中學係收80% 倒. 佢話佢地小學係私校.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖