關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 約克 崇真 金巴倫 你哋會選擇邊間呀
發新帖
查看: 1314|回覆: 7
go

約克 崇真 金巴倫 你哋會選擇邊間呀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1026
1#
發表於 09-12-2 01:43 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
約克 同金巴倫都係下午班
祟真 係上午班
我又好想佢打好d個基礎 我又好想佢可以讀上午班 請大家幫忙 thanks
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


209
2#
發表於 09-12-2 09:47 |只看該作者
咁揀崇真就最PERFECT啦...你呢三間學校都收咗我囡囡..TT收咗我國際班,我都打算讀TT,但之後收到SC英普班OFFER,所以揀咗SC,冇揀TT,,,但我都好唔捨身放棄TT OFFER...

Rank: 3Rank: 3


484
3#
發表於 09-12-2 10:49 |只看該作者
York, 金巴倫 同 St. Cat 都收咗我個女. 初初只收到金巴倫& York, 我揀咗 york 比留位費. 放棄咗金巴倫. 依家 st. Cat 都收我個女. 咁岩公司又裁員裁咗我.  所以得出結果. 經濟能力許可我會揀
1st - York (出年學費要最高$3600 + $300 茶點).
2nd - 金巴倫 (今年學費$2500, 好似可以自己帶茶點的).
3rd - 崇真 (我冇考呢間).

如果你本身想小朋友讀上午班, 點解當初唔堅持讀上午班呢. 因我本身要返工. 所以我報的所有學校全部都堅持返上午班. 咁就由個天決定. 但我都煩梗去唔去 St. Cat 交留位費, 因學費今年都$3600, 打去問好似話都申請出年加學費. 但St. Cat 冇茶點費, 各位小朋友係自己帶返學的.

Rank: 5Rank: 5


1026
4#
發表於 09-12-2 14:53 |只看該作者
好多謝你哋既建議...我當初唔堅持上午班係因為囝囝係細仔...好多人話細囝好難會入到....所以叫我首選上午....下午都ok...咁就變成咁.....同埋約克真係加價加得好厲害呀....
我仲等緊根德園同民生呀...所以想三間比一間錢作留位費呀....

Rank: 3Rank: 3


484
5#
發表於 09-12-2 16:38 |只看該作者
原帖由 serena610720 於 09-12-2 14:53 發表
好多謝你哋既建議...我當初唔堅持上午班係因為囝囝係細仔...好多人話細囝好難會入到....所以叫我首選上午....下午都ok...咁就變成咁.....同埋約克真係加價加得好厲害呀....
我仲等緊根德園同民生呀...所以想三間比一 ...


起初一心比呀囡讀YORK, 諗到佢每年都加學費都有 D 驚. KV 同民生我都有考. 如果真係揀民生你就要諗小學的問題,因一條龍上係好.但學費今年要每月$3000未計其他雜費, 要比六年, 真係要諗清楚,同有日屋企個雪櫃壞咗,個維修師傅同我傾計,佢話佢個仔讀梗民生現 K1,  已經谷英文谷得好犀利. 佢話如果個小朋友去到 K2 唔得的話,學校會叫你搵定出邊的幼稚園. 即叫你自己退學. 如果你小朋友係細 B, 而你一心係想在民生讀, 我建議你下一年先報民生咁到時你個B 係大B. 因小朋友相差幾個月的分別都好大, 同學習能力都唔及大 B 的.
我諗住比呀囡讀 York, SC or KV 希望揀小學時可以揀到一 D好的津校. 所以就算民生收我都會放棄. 希望你能夠揀到一間心儀的學校. 以上都係我個人意見.

Rank: 3Rank: 3


484
6#
發表於 09-12-2 16:53 |只看該作者
原帖由 serena610720 於 09-12-2 14:53 發表
好多謝你哋既建議...我當初唔堅持上午班係因為囝囝係細仔...好多人話細囝好難會入到....所以叫我首選上午....下午都ok...咁就變成咁.....同埋約克真係加價加得好厲害呀....
我仲等緊根德園同民生呀...所以想三間比一 ...


還有 KV 要今個星期(5/12)先寄出信. 民生要(16/12) 先會寄出信, 我諗你都係要比2個留位費啦.

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10554
7#
發表於 09-12-2 18:16 |只看該作者
原帖由 linglingng 於 09-12-2 16:38 發表


起初一心比呀囡讀YORK, 諗到佢每年都加學費都有 D 驚. KV 同民生我都有考. 如果真係揀民生你就要諗小學的問題,因一條龍上係好.但學費今年要每月$3000未計其他雜費, 要比六年, 真係要諗清楚,同有日屋企個雪櫃壞咗, ...


其實你一心想選好的津校, 咁我覺得唔洗選間咁貴, york未必最適合你.

Rank: 5Rank: 5


1026
8#
發表於 09-12-2 21:43 |只看該作者
其實我最想係個仔入到根德園
york都係心目中想的好學校 但係我知道佢仲會擴建 有少少擔心 k2 同 k3學貴會好貴 因為都會join佢哋d公開考試
而金巴倫就小班教學 呢個都係優點
民生係因為可以一條龍 話灑07年咁多人出世....同埋我個仔好鍾意英文....我哋擔心佢中文會好差....但係又想佢讀得開心d.....所以都係會選york先....真係咁好彩kv收就讀kv啦.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖