- 在線時間
- 63 小時
- 最後登錄
- 14-11-7
- 國民生產力
- 58
- 附加生產力
- 57
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-2-20
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 369
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 484
- UID
- 73856
 
|
原帖由 serena610720 於 09-12-2 14:53 發表 
好多謝你哋既建議...我當初唔堅持上午班係因為囝囝係細仔...好多人話細囝好難會入到....所以叫我首選上午....下午都ok...咁就變成咁.....同埋約克真係加價加得好厲害呀....
我仲等緊根德園同民生呀...所以想三間比一 ...
起初一心比呀囡讀YORK, 諗到佢每年都加學費都有 D 驚. KV 同民生我都有考. 如果真係揀民生你就要諗小學的問題,因一條龍上係好.但學費今年要每月$3000未計其他雜費, 要比六年, 真係要諗清楚,同有日屋企個雪櫃壞咗,個維修師傅同我傾計,佢話佢個仔讀梗民生現 K1, 已經谷英文谷得好犀利. 佢話如果個小朋友去到 K2 唔得的話,學校會叫你搵定出邊的幼稚園. 即叫你自己退學. 如果你小朋友係細 B, 而你一心係想在民生讀, 我建議你下一年先報民生咁到時你個B 係大B. 因小朋友相差幾個月的分別都好大, 同學習能力都唔及大 B 的.
我諗住比呀囡讀 York, SC or KV 希望揀小學時可以揀到一 D好的津校. 所以就算民生收我都會放棄. 希望你能夠揀到一間心儀的學校. 以上都係我個人意見. |
|