- 在線時間
- 538 小時
- 最後登錄
- 13-9-28
- 國民生產力
- 268
- 附加生產力
- 700
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-3-27
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 282
- 主題
- 32
- 精華
- 0
- 積分
- 1250
- UID
- 78057
 
|
you mean on the 回郵信封? it depends on the school requirement wor. some say put down your child's name & some has no special requirement.
原帖由 poon小朋友 於 09-9-30 17:31 發表 
請問各位你地寄回郵信封時(學校),收件人會用咩稱呼,例如:mrs xx,ms xxx.
唔該晒! |
|