關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 點分大細b呢??
發新帖
查看: 983|回覆: 3
go

點分大細b呢?? [複製鏈接]

Rank: 4


692
1#
發表於 09-12-2 13:58 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我家天天係0806,唔返n1,出年就報k1啦,其實點分大細仔呢??學校對呢樣野又有冇特別要求呢??
   0    0    0    0

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
2#
發表於 09-12-2 14:15 |只看該作者
六月係唔大唔細
一般9-12月係細b
早一年嘅年尾加當年年頭嗰d係大b

Rank: 4


984
3#
發表於 09-12-2 14:21 |只看該作者
一般幼稚園入學年齡要達兩歲八個月, 但有些幼稚園及小學要收足齡, 即開學時要足三歲, 所以大B有著數, 亦即是如果小朋友係一月至八月出世, 歸類大B, 九月以後出世, 為細B, 有d12月出世的細細B, 會比人遲一年去報學校, 亦即是由細細B變左做大大B

Rank: 4


692
4#
發表於 09-12-3 01:52 |只看該作者
謝謝指教!!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖