- 在線時間
- 233 小時
- 最後登錄
- 20-8-12
- 國民生產力
- 104
- 附加生產力
- 507
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 05-2-4
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 174
- 主題
- 2
- 精華
- 0
- 積分
- 785
- UID
- 39395

|
原帖由 WINNIELUANG1982 於 09-9-15 16:55 發表 
囡囡2007年12月20日出世,想俾區做大囡,九龍塘有那些好的幼兒班呢?時時開始報名呢?我打電話問過迦南、宣道竟說沒位?叫我報K1,但囡囡語言發展不是很快,現在才講單詞,應該點做呢? ...
宣道係無N1報架, 而迦南佢係7/9開始接受報名, 但我知佢地好快就FULL晒AM Class........ |
|