關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 九龍塘迦南巳無上午班位?
發新帖
查看: 910|回覆: 5
go

九龍塘迦南巳無上午班位? [複製鏈接]

Rank: 4


505
1#
發表於 09-9-8 16:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我想大家都不用去九龍塘迦南,有人話佢地上午班收返DN1班,無咩位收街外人了.
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


380
2#
發表於 09-9-8 16:46 |只看該作者
Yes, it has already been indicated on its website that the am class for the Kowloon Tong campus is already full.

Rank: 5Rank: 5


3651
3#
發表於 09-9-8 19:32 |只看該作者
咩叫DN1?

Rank: 5Rank: 5


1791
4#
發表於 09-9-8 20:36 |只看該作者
收番上年果d n1小朋友, so 2010 收k1好小學生

Rank: 5Rank: 5


1092
5#
發表於 09-9-9 16:31 |只看該作者
我想問下九龍塘呢間係咪特別好呢? 我個仔報左嘉林邊果間, 剛剛收到電話interview!

Rank: 1


17
6#
發表於 09-9-15 17:26 |只看該作者
聽說staff講,學校不想未招生就額滿,所以才循序漸進,今日說接受報名;明天說只有少量學額;後天就說額滿。但其實由招生的第一天,可能已經無位(或只有極少極少位)。
幾時有少量學額,幾時額滿,他們早就開會決定了。
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖