關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢?
發新帖
查看: 1751|回覆: 0
go

上康/下康 維多利亞 PN 班,點選呢? [複製鏈接]

Rank: 2


52
1#
發表於 09-9-15 16:07 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
阿囝現在19個月大,想報2010維多利亞 PN 班,我家住魚則魚涌,見有兩間維多利亞(上康/下康),應該怎樣選擇呢?佢地有咩分別呢? 還是應選銅鑼灣/北角呢?

請幫忙,謝謝.
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖