- 在線時間
- 0 小時
- 最後登錄
- 12-8-3
- 國民生產力
- 0
- 附加生產力
- 2
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-8-9
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2
- 主題
- 0
- 精華
- 0
- 積分
- 4
- UID
- 530376

|
Uniform is boy or girl? It's Winter?
原帖由 freedom 於 09-8-10 08:58 發表 
啟思幼稚園 K3 全套 課本, DVD及 uniform . All the books are 99% new and the rainbow set 100% , uniform in size 6 & 7. PM me if interested. thanks |
|