註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
翡翠宮
返回頂部
複式洋房
大宅
別墅
原帖由 G-Ma 於 09-9-9 20:00 發表 兄姊分我覺得係合理, 無理由兄弟姊妹要讀唔同學校, 家長都好難照顧. 但父母舊生分我就覺得唔多合理, 都畢業咁多年, 仲計黎仲咩呢.
子爵府
仍會取錄不多於七成與學校有關係的「世襲生」,其餘不少於三成則取錄其他學生,「七成並不是一個上限,學校收生會有靈活性」。
原帖由 siuchun88 於 09-9-9 19:41 發表 有兄姊優先的計分方法,用了這麼多年,但每年報紙照例炒作一番,訪問沒有兄姊的,一定反對啦.最近有間叫做耀山的學校,全校只有5個學生,這間學校一樣按照世襲制計分收學生,又唔見反對名校世襲制D家長去嘈佢? ...
禁止訪問
原帖由 ha8mo 於 09-9-10 16:23 發表 好多人的母校摺左架! 你可以搵番天台小學出來申請 ?
原帖由 bobbbby 於 09-9-10 16:32 發表 坦白講,如果你以前真係讀天台小學,宜家又未摺,你會唔會幫仔女報? 我係讀天台幼稚園架,就算未摺,我都唔會幫我啲仔女報~~~