關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 一般家庭可以讀金巴倫嗎? 有無受歧視ga? ...
查看: 2872|回覆: 35
go

一般家庭可以讀金巴倫嗎? 有無受歧視ga? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1167
1#
發表於 09-9-2 14:11 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
因為我係家庭主婦, 得老公一個搵錢,
一般家庭可以讀金巴倫嗎? 有無受歧視ga?
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


385
2#
發表於 09-9-2 17:28 |只看該作者
1)如果妳唔講, 係無人會知道妳是家庭主婦 (不過, 可能妳d打扮出賣了妳喇!), 2)如果妳唔講, 更加無人會知道得老公一個搵錢 (除非你們的out look真的太離譜喇!), 3)本人更加不覺得讀金巴倫既學生及其父親有几巴閉(了不起)囉! 因為都是一所普通而用心教學的學校....

原帖由 妹妹豬媽媽 於 09-9-2 14:11 發表
因為我係家庭主婦, 得老公一個搵錢,
一般家庭可以讀金巴倫嗎? 有無受歧視ga?

Rank: 5Rank: 5


1791
3#
發表於 09-9-2 18:17 |只看該作者
應該不會吧, 我都係老公一個搵$$$啦, 我聽日交表啦!!!你都快D填FORM啦!!

Rank: 5Rank: 5


3679
4#
發表於 09-9-2 18:25 |只看該作者
放心吧, 攞表啦 ~~
交表後到你個小朋友interview時, 你就會體驗到的.

Rank: 3Rank: 3


326
5#
發表於 09-9-2 18:38 |只看該作者
我聽日都交表呀,呢間係唔係又係好困難入?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1167
6#
發表於 09-9-3 00:49 |只看該作者
我都係lee兩日交ga la, 不過lee間始終係無學券既學校,我把入到去有D父母好扮野....好難頂丫麻~
同埋application form 又要填職業wor~

Rank: 3Rank: 3


463
7#
發表於 09-9-3 09:22 |只看該作者
Don't worry. Many mama are jealous your occuption.  

Rank: 5Rank: 5


1952
8#
發表於 09-9-3 10:34 |只看該作者
Agreed , my son now in K1 this school.



原帖由 totobi 於 09-9-3 09:22 發表
Don't worry. Many mama are jealous your occuption.  

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1167
9#
發表於 09-9-3 11:39 |只看該作者
聽你地甘講,我會報名啦, 因為我老公好驚我報D會令小朋友成日同人比較家底既學校~ Thanks

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


1167
10#
發表於 09-9-3 11:49 |只看該作者
仲有呀. CandiceMaMi
除了學費,茶點費,仲有乜特別開支呢, Thanks

Rank: 5Rank: 5


1791
11#
發表於 09-9-3 15:01 |只看該作者
岩岩去左交表啦!!!不過我覺得個收表人好串, 問多句都嫌煩咁呀!
我想問下我個b女係07年9, why個收表人話就算收左我個女都要我個女讀多一年ga? 我唔係好明佢意思!? 有無經驗媽媽可以話我知呢! thx~

Rank: 4


648
12#
發表於 09-9-3 15:47 |只看該作者
路過, 看到標題好好奇...

點解咁講呀? 幾錢學費呀? 唔駛咁諗喎!



原帖由 妹妹豬媽媽 於 09-9-2 14:11 發表
因為我係家庭主婦, 得老公一個搵錢,
一般家庭可以讀金巴倫嗎? 有無受歧視ga?

Rank: 5Rank: 5


1952
13#
發表於 09-9-3 17:22 |只看該作者
Hi 妹妹豬媽媽,

除了學費,茶點費(upto you, you can take by yourself or order by school), 雜费和書費, 其它的興趣班開學後 upto you join or not.

CandiceMaMi


原帖由 妹妹豬媽媽 於 09-9-3 11:49 發表
仲有呀. CandiceMaMi
除了學費,茶點費,仲有乜特別開支呢, Thanks

Rank: 5Rank: 5


1952
14#
發表於 09-9-3 17:26 |只看該作者
Dear jswailam928,

Why 讀多一年 , my son always 200609 no problem, now K1 in here.



原帖由 jswailam928 於 09-9-3 15:01 發表
岩岩去左交表啦!!!不過我覺得個收表人好串, 問多句都嫌煩咁呀!
我想問下我個b女係07年9, why個收表人話就算收左我個女都要我個女讀多一年ga? 我唔係好明佢意思!? 有無經驗媽媽可以話我知呢! thx~mouth:" /> ...

Rank: 3Rank: 3


255
15#
發表於 09-9-3 18:18 |只看該作者
原帖由 jswailam928 於 09-9-3 15:01 發表
岩岩去左交表啦!!!不過我覺得個收表人好串, 問多句都嫌煩咁呀!
我想問下我個b女係07年9, why個收表人話就算收左我個女都要我個女讀多一年ga? 我唔係好明佢意思!? 有無經驗媽媽可以話我知呢! thx~mouth:" />mouth:" /> ...


佢會唔會誤會你係考插班k1呢?

[ 本帖最後由 Barbielee 於 09-9-3 18:19 編輯 ]

Rank: 5Rank: 5


1791
16#
發表於 09-9-4 00:13 |只看該作者
Barbielee,
應該不是誤會啊, 佢望一望我張form, 之後同我講, 如果收你個女都係會重讀多一年k1, 真係攪笑, 不過in 左先啦, 到時in 時問下d老師囉~

Rank: 3Rank: 3


255
17#
發表於 09-9-4 11:56 |只看該作者
原帖由 jswailam928 於 09-9-4 00:13 發表
Barbielee,
應該不是誤會啊, 佢望一望我張form, 之後同我講, 如果收你個女都係會重讀多一年k1, 真係攪笑, 不過in 左先啦, 到時in 時問下d老師囉~


hi jswailam928

我上年去交form, 收form個職員小姐都係咁既態度, 之後去interview所見到既老師都好nice同詳細介紹, 個位小姐係個別例子, 到時in既時候真係去問下老師點解收form個位小姐咁講啦~

Rank: 5Rank: 5


1791
18#
發表於 09-9-5 01:00 |只看該作者

回覆 17# Barbielee 的文章

哈哈~你都覺得係呀, 我以為係我錯覺tim, yes ar, 我都無理佢啦! 交完就閃, but 我覺得個校園好似有d舊, because 我b女而家起+ blue番緊playgroup, 覺得+blue 校園開揚好多!!!

Rank: 5Rank: 5


3919
19#
發表於 09-9-5 13:41 |只看該作者
你地講個位職員佢的態度係咁ga , 由我個女係度讀佢都係咁(我個女而家P.4 , 暑假同個仔去辨手續佢都係咁) , 校舍係舊D , 不過九龍塘大部份學校都係, 始終太多年 , 好似啟思都係重申裝修過先咁靚 , 唔緊要啦最緊要讀得好!

Rank: 3Rank: 3


255
20#
發表於 09-9-6 03:21 |只看該作者
原帖由 2隻臭豬 於 09-9-5 13:41 發表
你地講個位職員佢的態度係咁ga , 由我個女係度讀佢都係咁(我個女而家P.4 , 暑假同個仔去辨手續佢都係咁) , 校舍係舊D , 不過九龍塘大部份學校都係, 始終太多年 , 好似啟思都係重申裝修過先咁靚 , 唔緊要啦最緊要讀得 ...


2隻臭豬  jswailam928

好同意你既講法, 最緊要係好, 我記得上年去in完各樣都滿意, 唯一唔好就係校舍舊, 但我個仔上年in左幾間, 佢in得最好同最鍾意都係sn(可能in個老師唔會催促咁問佢問題, 如果中途小朋友唔答又會話請佢食糖先之後再問), 而家讀埋, 都覺得老師真係幾細心呢~
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖