關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 你地會點樣幫小朋友選幼稚園呢?
發新帖
查看: 479|回覆: 3
go

你地會點樣幫小朋友選幼稚園呢? [複製鏈接]


420
1#
發表於 09-9-9 23:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
2#
發表於 09-9-10 09:24 |只看該作者
我覺得要睇返家長想小朋友第時嘅教育大方向先!
坦白講, 如果你第時唔會考慮私校同直資嘅話, 真係讀邊間KG都無所謂, 一樣係大抽獎! 但係諗深一層, 會唔會讀某類型嘅KG適應上會好d呢?
好似我地想小朋友入讀傳統小學, 咁就一定唔可以揀活動教學或者有d家長好鍾意嘅"無功課日日返去玩"嘅KG... 調轉~如果你一心入讀活動教學嘅小學, 咁就唔好搵d好多抄寫, 強調紀律嘅KG

然後~ 距離都係問題, 不過如果你唔想大家以後痛苦, 咁就唯有細個時辛苦少少喇!

Rank: 2


86
3#
發表於 09-9-10 09:27 |只看該作者
幼稚園對入小學既影響都好大..你應該要諗清楚想佢入邊間小學,然後再諗邊間幼稚園可以易入個間小學, 如果唔一早諗定, 到時間小學唔好又會影響到中學...同埋小學既成長好緊要, 一定要搵間好既先幚到佢

Rank: 5Rank: 5


4449
4#
發表於 09-9-10 09:48 |只看該作者
我幾個月前都係住深井, 不過而家小朋友要返學搬左出九龍. 如果你唔想搬又唔想小朋友辛苦, 荃灣同青衣都好多選擇. 保幼都要排好耐, 唔係諗得咁易入, 同埋讀上去幼兒園一般既課程係比較淺, 不過鄰居話d老師幾好. PIPS以前d鄰居comment麻麻, 所以我連留位費都無交.

[ 本帖最後由 elmolly 於 09-9-10 09:50 編輯 ]
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖