註冊新用戶,開通自己的個人中心
討論區
別墅
返回頂部
複式洋房
大宅
原帖由 咕怪媽媽 於 09-8-15 22:36 發表 主任打返比我, 話6月收到時打過一次電話比我但搵我唔到 - but I doubt it cos 我手電24小時長開, 返工有人幫我聽, 放工就算我聽唔到都會入留言信箱 . Anyway, 總算有個交待啦. ...
原帖由 咕怪媽媽 於 09-8-14 22:09 發表 想八下學校復課未? 定仲放緊假? 因為我成兩個月前幫細囡寄左申請表去, 到依家都無聲無息. 幾年前大囡報大坑東同旺角, 都有封回函覆我, 依家官塘好似石沉大海咁. 您地覺得呢間學校行政方面掂唔掂? - sorry, 我有少 ...
男爵府
原帖由 我係女仔 於 09-8-15 00:35 發表 咁同聯合醫院果間有咩分別? 程度會唔會差唔多? 識唔識照顧同教一些學習慢同活躍既小朋友
原帖由 細BB 於 09-8-28 15:33 發表 你個女係未細女黎嫁?如果係我諗無咁快喇!因為我哥個女係2007年10月出世嘅,佢都係啱啱前兩日先打電話黎叫佢11月去面試.
原帖由 LOKLOK89 於 09-8-29 10:16 發表 原來妳囡囡未面試編班
原帖由 ikyau 於 09-8-28 23:29 發表 觀塘有2間, 請問邊間好d? 你哋點解鍾意d間學校?
原帖由 ikyau 於 09-9-1 14:34 發表 有冇人答到呢?
原帖由 LOKLOK89 於 09-9-2 12:56 發表 觀塘那間環境較大,還有很多外出參觀機會,所以我囝囝好喜歡
原帖由 ikyau 於 09-9-2 16:07 發表 不過兩間都係觀塘喎, 近mtr o個間嗎?
原帖由 Fabianne 於 09-9-1 16:18 發表 我想問係唔係先報先收ga? 點解會係waiting list?