關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 我想做小統計-以15分考入天神
發新帖
查看: 1511|回覆: 4
go

我想做小統計-以15分考入天神 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


258
1#
發表於 09-9-10 13:57 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章 貢獻勳章


3407
2#
發表於 09-9-10 14:20 |只看該作者
可能早1,2年都仲有係15分第1輪入到, 而家天神同 st mary 接龍, 今年9成9無可能以15分第1輪入到囉
原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?
節錄: 將進酒~李白
人生得意須盡歡,莫使金樽空對月,
天生我材必有用,千金散盡還復來。
烹羊宰牛且為樂,會須一飲三百杯。
岑夫子,丹丘生,將進酒,杯莫停。
與君歌一曲,請君為我傾耳聽。
鐘鼓饌玉不足貴,但願長醉不復醒。
古來聖賢皆寂寞,惟有飲者留其名。

Rank: 2


63
3#
發表於 09-9-10 14:35 |只看該作者
我個女朋友仔剛好今年以15分第一輪自行收生入讀天神嘉諾撒小一, 佢父母都覺得好好彩

原帖由 ilovekaka 於 09-9-10 13:57 發表
有無囡囡以十五分在自行收生或統一派位入天神嘉諾撒小學?

Rank: 4


840
4#
發表於 09-9-10 16:56 |只看該作者
今年天神得38個自行位(上年有45個),加上04年出生人數比03年多,十五分真係非常唔樂觀

http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1519/net-74r1.pdf

Rank: 4


840
5#
發表於 09-9-10 17:03 |只看該作者
黎個申報先 -我都會揀天神,不過我只得20分,今年都係博一博
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖