關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 德望幼稚園
發新帖
查看: 1060|回覆: 0
go

德望幼稚園 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2549
1#
發表於 09-10-20 13:34 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我星期六都有取表,我個是11月尾出世,是不是只收大女呢.其實我住址和德望都好遠,我住大角咀,搭校車都要好長時間.怕個女會好辛苦,但間學校是一間好學校,又可以上小學和中學,所以心大心細.其實如果想報一些出名的幼稚園,如果認識一位同事,他是JP (太平紳士),可否叫佢推薦呢.會不會反而唔好呢?
   0    0    0    0
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖