關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 邊間幼稚園由K2開始呢?
發新帖
查看: 2225|回覆: 8
go

邊間幼稚園由K2開始呢? [複製鏈接]

Rank: 2


61
1#
發表於 09-8-23 17:54 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
請問邊間幼稚園由K2開始呢?
我想K1後轉校。
   0    0    0    0

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
2#
發表於 09-8-24 09:33 |只看該作者
CCKG (but 超級難入)

但係點解要轉校? 要轉都唔駛一定要由K2開始嘅學校架??

Rank: 5Rank: 5


1932
3#
發表於 09-8-24 12:40 |只看該作者
原帖由 Mamileelee 於 09-8-23 17:54 發表
請問邊間幼稚園由K2開始呢?
我想K1後轉校。


好多學校你都可以考插班k2.

Rank: 5Rank: 5


3107
4#
發表於 09-8-24 23:25 |只看該作者
原帖由 MandyLau13 於 09-8-24 12:40 發表


好多學校你都可以考插班k2.


但係會唔會機會好低呢?

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
5#
發表於 09-8-25 09:23 |只看該作者
原帖由 MAMAMEEE 於 09-8-24 23:25 發表


但係會唔會機會好低呢?


我相信位係會少d, 不過大部份嘅家長都唔想煩, 又要小朋友從新適應環境, 除非返得唔開心同埋搬屋, 否則讀得開心都唔會想轉啦! 所以申請哂人都會少
我聽過有小朋友頂唔順KV, 插到九龍塘區內其他KG
不過又聽過有KG唔接近插班生~

Rank: 5Rank: 5


1932
6#
發表於 09-8-25 09:35 |只看該作者
原帖由 MAMAMEEE 於 09-8-24 23:25 發表


但係會唔會機會好低呢?


K2位一定會少D啦, 我囝囝原本係區內讀K1, 今年九月去民生讀K2.

Rank: 5Rank: 5


3107
7#
發表於 09-8-25 23:06 |只看該作者
原帖由 小曳人 於 09-8-24 09:33 發表
CCKG (but 超級難入)

但係點解要轉校? 要轉都唔駛一定要由K2開始嘅學校架??


除咗CCKG / St. Joseph之外, 仲有邊間由K2開始的KG呀?

Rank: 4

醒目開學勳章


562
8#
發表於 09-8-26 20:25 |只看該作者
早兩年還有SSG及St. Clare,但由上年開始都收K1了,但你可以留意吓,因為上年都留番一半位收K2的。

Rank: 2


61
9#
發表於 09-8-31 22:45 |只看該作者

回覆 1# hellomickey 的文章

Which one is SSG?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖