- 在線時間
- 1305 小時
- 最後登錄
- 25-2-19
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 19735
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-8-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 13814
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 33554
- UID
- 528387
   
|
原帖由 MAMAMEEE 於 09-8-24 23:25 發表 
但係會唔會機會好低呢?
我相信位係會少d, 不過大部份嘅家長都唔想煩, 又要小朋友從新適應環境, 除非返得唔開心同埋搬屋, 否則讀得開心都唔會想轉啦! 所以申請哂人都會少
我聽過有小朋友頂唔順KV, 插到九龍塘區內其他KG
不過又聽過有KG唔接近插班生~ |
|