關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 蘇浙nursery班仲未有得申請?
發新帖
查看: 700|回覆: 4
go

蘇浙nursery班仲未有得申請? [複製鏈接]

Rank: 1


22
1#
發表於 09-9-1 12:47 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


4352
2#
發表於 09-9-3 09:06 |只看該作者
開始收application form, 你可以 download 張 form 啦!!

原帖由 matsutakako 於 09-9-1 12:47 發表
之前check過話9月1日起可以喺網上download入學申請表, 但今日上去佢地網站仲未有嘅? 請問有無人知呢?
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.


549
3#
發表於 09-9-3 09:36 |只看該作者

回覆 1# paltiBB 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1098
4#
發表於 09-9-4 18:20 |只看該作者
好似係收, 但已經有好長的waiting list.

Rank: 5Rank: 5


1053
5#
發表於 09-9-10 15:58 |只看該作者
原帖由 kcheng1328 於 09-9-3 09:36 發表
知唔知佢地收唔收插班?


插班係咪指細b足兩歲嘅插班? 打去問左, 唔收9月後細b, 份form都寫明只收1/9 已足1歲之小朋友.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖