關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 屯門黃金海岸至九龍塘校車一問
發新帖
查看: 1234|回覆: 4
go

屯門黃金海岸至九龍塘校車一問 [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


192
1#
發表於 09-8-18 23:49 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
聽聞有2間校巴公司(一間係賴生, 一間係謝太), 知唔知邊間好d? 有冇人搭緊or搭過?  pls share, thx!
   0    0    0    0
http://by.lilypie.com/RnqBp8.png

Rank: 4


947
2#
發表於 09-8-26 13:46 |只看該作者
Can you give the nos. to me?
Thank you very much

Rank: 4


618
3#
發表於 09-8-27 00:31 |只看該作者

回覆 1# parcochu 的文章

我兩個都用過, 賴太會好過謝太!

Rank: 4


947
4#
發表於 09-8-27 13:36 |只看該作者
anybody knows their no. Many thz.

Rank: 4


947
5#
發表於 09-8-28 13:42 |只看該作者

Siu Hong to Kln. Tong

Do anybody knows any school bus from Siu Hong (Tuen Mun) to Kln. Tong?
Many thz.
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖