關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請教媽咪
發新帖
查看: 311|回覆: 1
go

請教媽咪 [複製鏈接]

Rank: 4


505
1#
發表於 09-8-28 11:51 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
可否請教下各界媽咪,2010/2011入學k1,住大圍,可否介紹一下有邊間好幼稚園!
   0    0    0    0

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
2#
發表於 09-8-28 14:38 |只看該作者
你有咩要求? 對你嚟講, 點叫好??
(其實我唔熟嗰頭d學校, 不會你唔講你嘅要求, 無人答到你~)
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖