關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請各家長指教
發新帖
查看: 1131|回覆: 1
go

請各家長指教 [複製鏈接]

Rank: 1


13
1#
發表於 09-9-21 23:21 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我阿女 2008年2月出世。我想幫佢搵N班。但我又唔知幾時開始報名好。請各家長指教。
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


2508
2#
發表於 09-9-21 23:28 |只看該作者
你現在巳經可以報,你可以致電心儀的學校查詢
‹ 上一主題|下一主題