關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 怎樣選校??
發新帖
查看: 686|回覆: 6
go

怎樣選校?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1141
1#
發表於 09-8-12 14:56 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我住31校網, 大囡現在讀緊K2在九龍塘, 她只有15分, 我們係基督教徒...不是天主教. 請問我在第一輪誇區應否誇區, OR報回31校網的學校. 如果大囡考得好學校, 細囡唔駛煩, 請大家比D意見!
我心目中學校如下:
油蔴地天主教小學
嘉諾撒聖瑪利學校
拔萃小學
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)
瑪利諾修院學校(小學部)
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1141
2#
發表於 09-8-17 11:41 |只看該作者
我心目中學校如下, 如果在第一輪誇區應否誇區, OR報回31校網的學校. 請大家比D意見.
油蔴地天主教小學
嘉諾撒聖瑪利學校
拔萃小學
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)
瑪利諾修院學校(小學部)
九龍塘官立小學

以及我想知道嘉諾撒聖家學校及油蔴地天主教小學, 兩間學校的比較.
謝謝!

Rank: 5Rank: 5


1141
3#
發表於 09-8-21 14:36 |只看該作者
我心目中學校如下, 如果在第一輪誇區應否誇區, OR報回31校網的學校. 請大家比D意見.
油蔴地天主教小學
嘉諾撒聖瑪利學校
拔萃小學
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)
瑪利諾修院學校(小學部)
九龍塘官立小學

以及我想知道嘉諾撒聖家學校及油蔴地天主教小學, 兩間學校的比較.
請大家比D意見. 謝謝!

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
4#
發表於 09-8-21 15:33 |只看該作者
呢個係策略問題, 尋晚我先同c6傾到火滾!

首先, 會唔會報私校backup, 以我上bk收到嘅料, 你應該收到offering letter 先至要交大抽獎嘅選擇~
如果有一間唔錯又俾你玩大抽獎嘅offer响手, 我會報d第一線學校碰碰運氣, 但係有好多有宗教嘅熱門學校, 15分係無機會架, 咁, 我會揀無宗教嘅, 起碼有份抽嘛!

如果唔會報直資/私校, 無嘢喺手, 我會揀d 次一線嘅好學校, 如果係同區有呢d好學校嘅, 咁我會第一round照揀!

我個人覺得, 穩陣d好~

咁當然, 如果你地覺得風險大無問題嘅, 大不了扣門囉 (如果小朋友成績能力一流, 有信心扣門時都可以突圍) 咁就可以照揀競爭大嘅學校

Rank: 5Rank: 5


1141
5#
發表於 09-8-26 11:05 |只看該作者
我諗都會報私校backup, 但如果在第一輪誇區應否報誇區, 誇區心目中學校如下:
拔萃小學
九龍塘官立小學
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)

如果在第二輪31校網的學校. 應該怎樣報呢? 31校網的心目中學校如下:
油蔴地天主教小學
油蔴地天主教小學(海泓道)
嘉諾撒聖瑪利學校

另外第二輪是否可照填誇區的學校
拔萃小學
九龍塘官立小學
嘉諾撒聖家學校(九龍塘)

請大家比D意見.

Rank: 11Rank: 11Rank: 11Rank: 11

醒目開學勳章 貢獻勳章


33554
6#
發表於 09-8-26 13:12 |只看該作者
我估.. 要睇吓收你嘅私校係邊間先諗點揀啦!
因為可以唔同玩法架!
如果無學校喺手, 咁你第二輪誇區好似機會好微... 失手嘅話可能好麻煩!

Rank: 5Rank: 5


1466
7#
發表於 09-8-27 01:03 |只看該作者
我都係呢區, 我覺得好少選擇!



原帖由 小曳人 於 09-8-26 13:12 發表
我估.. 要睇吓收你嘅私校係邊間先諗點揀啦!
因為可以唔同玩法架!
如果無學校喺手, 咁你第二輪誇區好似機會好微... 失手嘅話可能好麻煩!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖