- 在線時間
- 1305 小時
- 最後登錄
- 25-2-19
- 國民生產力
- 5
- 附加生產力
- 19735
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 09-8-3
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 13814
- 主題
- 21
- 精華
- 0
- 積分
- 33554
- UID
- 528387
   
|
呢個係策略問題, 尋晚我先同c6傾到火滾!
首先, 會唔會報私校backup, 以我上bk收到嘅料, 你應該收到offering letter 先至要交大抽獎嘅選擇~
如果有一間唔錯又俾你玩大抽獎嘅offer响手, 我會報d第一線學校碰碰運氣, 但係有好多有宗教嘅熱門學校, 15分係無機會架, 咁, 我會揀無宗教嘅, 起碼有份抽嘛!
如果唔會報直資/私校, 無嘢喺手, 我會揀d 次一線嘅好學校, 如果係同區有呢d好學校嘅, 咁我會第一round照揀!
我個人覺得, 穩陣d好~
咁當然, 如果你地覺得風險大無問題嘅, 大不了扣門囉 (如果小朋友成績能力一流, 有信心扣門時都可以突圍) 咁就可以照揀競爭大嘅學校 |
|