關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 校網的重要性
發新帖
查看: 1691|回覆: 7
go

校網的重要性 [複製鏈接]

Rank: 4


554
1#
發表於 09-7-25 10:57 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
好多時都話幼稚園同小學有 linkage, 讀某幼稚園的話, 小朋友會有好大機會升上某小學.
但另一方面, 又話小學派位第一 round 唔理校網淨係計分, 第二 round 大抽奬就淨睇校網唔理分數.

咁小朋友入讀邊間小學, 其實主要係睇佢讀邊間幼稚園, 佢有幾多分, 定係睇校網呢?

又或者, 每間學校有幾多 % 的小一學位係留返第二 round 大抽奬?
   0    0    0    0

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


11423
2#
發表於 09-7-25 21:58 |只看該作者
原帖由 minniez 於 09-7-25 10:57 發表
好多時都話幼稚園同小學有 linkage, 讀某幼稚園的話, 小朋友會有好大機會升上某小學.
但另一方面, 又話小學派位第一 round 唔理校網淨係計分, 第二 round 大抽奬就淨睇校網唔理分數.

咁小朋友入讀邊間小學, 其實主 ...



222....無人答

直資/私校:最主要睇小朋友能力,幼稚園都會有因素,父母亦係一個因素

津官校,第一輪......有幾分好重要因素

津官校,第二輪......校網

各校叩門階段: 小朋友能力,同學校關係,父母因素,邊間幼稚園

唔知答唔答到你問題


津官校第一二輪各佔50%(叩除留班位後)

Rank: 5Rank: 5


3167
3#
發表於 09-7-28 06:59 |只看該作者
原帖由 Sindy 於 09-7-25 21:58 發表

津官校第一二輪各佔50%(叩除留班位後)


其實有些舊的傳統名校(大校),第一輪可以多於50%, 因為必收生多於20%, 會用去大抽獎的名額。

叩門: 有時都要睇誠意。所以最好唔好三心兩意,第一/第二輪和叩門都同一間, 通常叩門成功機會大d
愛收集舊書包、背囊的傻人

醒目開學勳章 王國長老


59483
4#
發表於 09-7-28 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


2277
5#
發表於 09-7-28 23:57 |只看該作者
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-28 10:18 發表
如果打算自己考小學(直資/私立), 咁讀邊間幼稚園就幾有影響, 你唸下真光st paul, 直升tim啦
而某d幼稚園出名讀得深, 英文好, 考學校又自然著數d
至於政府派位, 要去到叩門果關, 學校至有自由收生既能力, 如果想叩門, ...

pls chk Pm for more enquiries thx

Rank: 4


554
6#
發表於 09-7-31 01:16 |只看該作者
直資/私校係咪 100% 自己考, 唔經政府派位?

醒目開學勳章 王國長老


59483
7#
發表於 09-7-31 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖