關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 我屬東區那個校網??
發新帖
查看: 519|回覆: 3
go

我屬東區那個校網?? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


4352
1#
發表於 09-7-31 12:09 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
東區校網14網 & 16網, 但我想知我住北角屬那個網?? 係咪選番自已居住的校網會較易入??
   0    0    0    0
[img] http://tac.families.com/ezb/932337.png[img]
[img] http://tac.families.com/ezb/932338.png[img]
教養孩童, 使他走當行的道, 就是到老他也不偏離.

Rank: 5Rank: 5


1853
2#
發表於 09-7-31 12:15 |只看該作者
北角---14
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?

Rank: 5Rank: 5


1853
3#
發表於 09-7-31 12:23 |只看該作者
下面有個topic 係討論14網揀小一嘅, 你加入去睇吓/討論吓啦.
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


1680
4#
發表於 09-7-31 15:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
簽名被屏蔽
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖