關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D? ...
發新帖
查看: 1419|回覆: 10
go

朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


129
1#
發表於 09-8-12 09:29 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


377
2#
發表於 09-8-12 18:30 |只看該作者
原帖由 2BoBo 於 09-8-12 09:29 發表
朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo


我會選沙官.

Rank: 5Rank: 5


1694
3#
發表於 09-8-13 09:01 |只看該作者
應該係沙官呀~~


原帖由 2BoBo 於 09-8-12 09:29 發表
朱正賢、胡素貞上午及沙官, 那一間比較好D?
先行選, 你會選邊間??

2BoBo

Rank: 2


47
4#
發表於 09-8-13 09:57 |只看該作者

回覆 1# 2BoBo 的文章

1. 沙官
2. 朱正賢
3. 胡素貞上午及

Rank: 5Rank: 5


1484
5#
發表於 09-8-13 12:25 |只看該作者
因妳選是兩地區學校, 小心計錯數.
朱及胡是沙田區,
沙是大圍區.

Rank: 3Rank: 3


129
6#
發表於 09-8-17 10:06 |只看該作者
對呀,  本身是91 網, 但自行沒有心水, 反而覺得沙官有d機, 起碼吾須要考慮宗教分, 你見我的比較全部是沒有宗教學校就知拉

2Bobo

Rank: 4


968
7#
發表於 09-8-18 00:12 |只看該作者
我也是91, 想問你讀那間幼稚園? 我也在選擇中, 同樣沒有宗教分, 可交流嗎?

Rank: 3Rank: 3


129
8#
發表於 09-8-18 09:41 |只看該作者
當然可以啦.  我小朋友讀保良局吳多泰, 你呢?

Rank: 4


968
9#
發表於 09-8-19 16:17 |只看該作者
我囡囡是讀田家炳的, 暫時正找選校心得。
原帖由 2BoBo 於 09-8-18 09:41 發表
當然可以啦.  我小朋友讀保良局吳多泰, 你呢?

Rank: 4


885
10#
發表於 09-8-20 10:28 |只看該作者

回覆 1# hoikiuqq 的文章

HiHi!! 2 bobo & hoikiuqq
I also 91 net, can I join you ar!!
my girl 讀聖羅撒!

Rank: 5Rank: 5


3210
11#
發表於 09-8-31 23:35 |只看該作者
我只知朱正賢有分精英班, 咁會唔會對派唔到精英班既小朋友無咁好??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖