關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 大b / 細b ?
發新帖
查看: 1207|回覆: 1
go

大b / 細b ? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


7800
1#
發表於 09-10-15 13:52 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
其實點介定既呢 ?
用8月30日介定 ?
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


3367
2#
發表於 09-10-15 15:09 |只看該作者
年頭出世叫大B (e.g. Jan, Feb等),
年尾出世叫細B (e.g. Nov, Dec等)~~
但年尾出世可以選做大B(遲一年入學)或細B
如果多細B選做大B,
變相Aug, Sep出世就變左做細B

8月30日是培正的區分

原帖由 NICOLE123 於 09-10-15 13:52 發表
其實點介定既呢 ?
用8月30日介定 ?
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖