關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎? ...
發新帖
查看: 1058|回覆: 10
go

請問讀兩歲全日幼兒園,可以有學費減免嗎? [複製鏈接]

Rank: 3Rank: 3


425
1#
發表於 09-7-7 12:40 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我的是3人家庭,
年收入$200000

謝謝
   0    0    0    0

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
2#
發表於 09-7-7 14:15 |只看該作者
睇咗頁首嘅
幼兒園常見問題及有用資料
第一個post未呀?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10870
3#
發表於 09-7-9 14:14 |只看該作者
如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.

原帖由 lazioman 於 09-7-7 12:40 發表
我的是3人家庭,
年收入$200000

謝謝
希望每天開心渡過 ;-)

Rank: 5Rank: 5


1152
4#
發表於 09-7-14 09:40 |只看該作者
原帖由 Jessy 於 09-7-9 14:14 發表
如你&你老公都有工作, 而每月工作小時不小於104小時, 呢個收入可以申請到一半學費減免.


2歲係bb班喎 唔係要開始讀N1先有咩

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
5#
發表於 09-7-14 11:25 |只看該作者
原帖由 chandy 於 09-7-14 09:40 發表


2歲係bb班喎 唔係要開始讀N1先有咩


兩歲班=N1

Rank: 5Rank: 5


1152
6#
發表於 09-7-14 12:46 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-14 11:25 發表


兩歲班=N1


hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?

我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免

2歲8個月先可以正式入N1

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
7#
發表於 09-7-14 15:08 |只看該作者
原帖由 chandy 於 09-7-14 12:46 發表


hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?

我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免

2歲8個月先可以正式入N1


可能間間學校嘅叫法唔同
一般 兩歲班 = N1
K1 = N2
K2 = N3
K3 = N4

K1至K3有學卷 (2歲8個月起)

樓主唔係問學卷呀!
正苦係有d計劃俾d低收入家庭嘅, 不過有特別要求, e.g. 兩公婆都要在職, 呢個係類似托兒服務嘅資助~ 應該由0歲開始都有 (detail, 你去版頭有條thread有link可以搵到)

Rank: 3Rank: 3


483
8#
發表於 09-7-14 15:49 |只看該作者
想問問
2歲班唔係叫  PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...

Rank: 6Rank: 6

醒目開學勳章


5063
9#
發表於 09-7-14 16:28 |只看該作者
原帖由 CAFECAFE28 於 09-7-14 15:49 發表
想問問
2歲班唔係叫  PN ??
K1 = N1 3歲
K2 = N2
K3 = N3
我有D 亂啊...


2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3

間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班

一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1

Rank: 5Rank: 5


1152
10#
發表於 09-7-14 21:19 |只看該作者
原帖由 kerkermui 於 09-7-14 16:28 發表


2歲 = N1 = PN
2yr8mth = N2 = K1
3yr 8mth = N3 = K2
4yr 8mth = N4 = K3

間間學校叫法都可能有d唔同
有d叫 K1 做 nursery
K2 做低班
K3做高班

一般而言, 收學卷嗰3年叫 K1-K3
兩歲班叫 N1 ...


多謝你詳盡講解呀,我又學多咗嘢啦..thx

Rank: 3Rank: 3


483
11#
發表於 09-7-15 11:16 |只看該作者
thank you  kerkermui    明哂啦..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖