- 在線時間
- 1210 小時
- 最後登錄
- 18-1-10
- 國民生產力
- 693
- 附加生產力
- 1958
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 06-8-6
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 2412
- 主題
- 6
- 精華
- 0
- 積分
- 5063
- UID
- 94548
 
|
原帖由 chandy 於 09-7-14 12:46 發表 
hi..thx,請問你報邊間呀,有得減?
我報2歲bb班,佢地話係學前預備班,無得減免
2歲8個月先可以正式入N1
可能間間學校嘅叫法唔同
一般 兩歲班 = N1
K1 = N2
K2 = N3
K3 = N4
K1至K3有學卷 (2歲8個月起)
樓主唔係問學卷呀!
正苦係有d計劃俾d低收入家庭嘅, 不過有特別要求, e.g. 兩公婆都要在職, 呢個係類似托兒服務嘅資助~ 應該由0歲開始都有 (detail, 你去版頭有條thread有link可以搵到) |
|