關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 停課咁耐, 終於頂唔順, 俾仔仔返學了
發新帖
查看: 996|回覆: 11
go

停課咁耐, 終於頂唔順, 俾仔仔返學了 [複製鏈接]

醒目開學勳章 王國長老


59485
1#
發表於 09-7-8 09:56 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
   0    0    0    0

Rank: 5Rank: 5


1410
2#
發表於 09-7-8 11:00 |只看該作者
yesi... 停課2 weeks 我都俾my girl back to school (she's taking N1 class),cox she's got nothing to do... feel really boring! even 脾氣都差咗... 返咗學後就好好多咯.聽話咗

Rank: 3Rank: 3


386
3#
發表於 09-7-8 11:29 |只看該作者
我呀女都是反全日的n1
停咗2weeks都已經支持不住了...呀女日日睡到10時夜晚又唔肯睡....上個星期都巳比佢反學啦...不知有幾多小朋友反學囉...
其中分別就是要蒂口罩

不過到現在都未習慣早些睡都是11時才上床...激c...

Rank: 1


26
4#
發表於 09-7-9 22:19 |只看該作者
我路過的,講兩句,其實仔女真的是給他人教會好的,小朋友返學是好的,唔會在家裡發呆,而且學校老師一定會小心照顧他們的,家長都會輕鬆啲,要支持老師,體諒老師,讚賞老師,人心肉造,老師一定會回報家長的。
原帖由 lro14sheung 於 09-7-8 11:29 發表
我呀女都是反全日的n1
停咗2weeks都已經支持不住了...呀女日日睡到10時夜晚又唔肯睡....上個星期都巳比佢反學啦...不知有幾多小朋友反學囉...
其中分別就是要蒂口罩

不過到現在都未習慣早些睡都是11時才上床...激c. ...

醒目開學勳章 王國長老


59485
5#
發表於 09-7-10 15:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1824
6#
發表於 09-7-13 10:05 |只看該作者
我個仔果間不知所謂o既學校,唔比小朋友番學,只會安排1個星期1-2個鐘o既個別堂比佢地﹗
來回車程都唔止啦........ 真係氣頂,不過我忍

原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-10 15:22 發表
我由始至終都係讚成交學費的(even之前停課)
因為我見d老師真係all year round咁付出, 我仔果間係全日制學校, 由返學, 早操, 食早餐, 上堂, lunch, 午睡, 下午茶, 延伸服務去到8pm, 所有小朋友至放晒學, 仲有其他admi ...


18
7#
發表於 09-7-13 11:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59485
8#
發表於 09-7-13 14:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

醒目開學勳章 王國長老


59485
9#
發表於 09-7-13 14:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


185
10#
發表於 09-7-13 19:11 |只看該作者
我都俾阿囡返番學,因為佢個間都係全日制,停課係屋企,真係無咩好做,佢成日叫悶,返下學見下朋友仔都好。
而家佢間學校,差唔多7成小朋友都有返學。

Rank: 3Rank: 3


385
11#
發表於 09-7-13 19:33 |只看該作者
Yes, my son will be 發癲了...好彩佢就黎有得返夏季課程 (星期二.四&六), 得閒帶佢去游水...

原帖由 edd 於 09-7-13 11:01 發表
日日在家…我都頂唔順…

Rank: 5Rank: 5


1824
12#
發表於 09-7-15 10:25 |只看該作者
如果連1星期1-2堂都冇埋,阿仔個心都唔知飛到去邊樹lu~~~~ 同學校玩埋呢個7月,8月上暑期班就唔駛再靠佢地喇.... 雖然佢地一d 都唔可靠:;pppp:


原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-13 14:45 發表
你都轉啦, 而家唔quit得咩??
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖