- 在線時間
- 231 小時
- 最後登錄
- 17-6-7
- 國民生產力
- 45
- 附加生產力
- 1279
- 貢獻生產力
- 0
- 註冊時間
- 04-8-26
- 閱讀權限
- 10
- 帖子
- 500
- 主題
- 30
- 精華
- 0
- 積分
- 1824
- UID
- 29361
 
|
我個仔果間不知所謂o既學校,唔比小朋友番學,只會安排1個星期1-2個鐘o既個別堂比佢地﹗
來回車程都唔止啦........ 真係氣頂,不過我忍
原帖由 Charlotte_mom 於 09-7-10 15:22 發表 
我由始至終都係讚成交學費的(even之前停課)
因為我見d老師真係all year round咁付出, 我仔果間係全日制學校, 由返學, 早操, 食早餐, 上堂, lunch, 午睡, 下午茶, 延伸服務去到8pm, 所有小朋友至放晒學, 仲有其他admi ... |
|