關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 藍田兩間李兆強都收,揀邊間好?
發新帖
查看: 1958|回覆: 15
go

藍田兩間李兆強都收,揀邊間好? [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


1318
1#
發表於 09-7-2 23:32 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見
   0    0    0    0

Rank: 4


559
2#
發表於 09-7-2 23:57 |只看該作者
原帖由 mtkdc 於 09-7-2 23:32 發表
舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見。
我會擇舊李兆強,之前我就係諗得太多,攪到自己很煩惱,不過second in埋先.......願主保佑,小朋友搵到一間合適既學校.....

Rank: 5Rank: 5


1355
3#
發表於 09-7-6 10:02 |只看該作者
請問2間有咩分別 邊間好d thx
原帖由 wingyeunglilo 於 09-7-2 23:57 發表
我會擇舊李兆強,之前我就係諗得太多,攪到自己很煩惱,不過second in埋先.......願主保佑,小朋友搵到一間合適既學校.....

Rank: 2


37
4#
發表於 09-7-6 11:41 |只看該作者
原帖由 mtkdc 於 09-7-2 23:32 發表
舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見。

Same condition as you, after 舊李兆強註冊, I give up 新李兆強 because:

1. Near my home
2. The teacher with heart & nice
3. Learning is traditional method + 活動教學
4. Get advise from 幼稚園 teachers
5. Get advise from related person who knows both schools teachers.

Rank: 5Rank: 5


1318
5#
發表於 09-7-6 19:45 |只看該作者
我跟你相反,放棄舊李兆強,註冊新李兆強。

Rank: 4


559
6#
發表於 09-7-6 22:27 |只看該作者
原帖由 mtkdc 於 09-7-6 19:45 發表
我跟你相反,放棄舊李兆強,註冊新李兆強。
終於又多個同學仔.....

Rank: 5Rank: 5


1365
7#
發表於 09-7-6 23:59 |只看該作者
你好呀!
你是上星期五第一位面試的男仔的家人嗎? 我係第三位面試的, 你好, 有機會做同學仔了!

原帖由 mtkdc 於 09-7-6 19:45 發表
我跟你相反,放棄舊李兆強,註冊新李兆強。

Rank: 5Rank: 5


1318
8#
發表於 09-7-7 16:39 |只看該作者
我個仔應該是屬於第二位面試者,因為第一位是另一個男孩,我想我們應該見過面吧!

Rank: 5Rank: 5


1365
9#
發表於 09-7-7 16:42 |只看該作者
對呀!你好!
我約10點到, 見不到第一位考生呢!

原帖由 mtkdc 於 09-7-7 16:39 發表
我個仔應該是屬於第二位面試者,因為第一位是另一個男孩,我想我們應該見過面吧!

Rank: 5Rank: 5


2136
10#
發表於 09-7-7 21:37 |只看該作者
As the 升中派位 of this year, 新李兆強 has better result.

原帖由 mtkdc 於 09-7-2 23:32 發表
舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見。

Rank: 5Rank: 5


1318
11#
發表於 09-7-8 00:30 |只看該作者

回覆 10# beywat496 的文章

謝謝你的回應,我已註冊了新李兆強,但怎知又收到民生小學的取錄,我的朋友叫我選民生呀!怎麼辦呀?又多個煩惱啦!

Rank: 5Rank: 5


1365
12#
發表於 09-7-8 00:44 |只看該作者
如果你經濟上affort得到, 又預了要谷, 民生自己有中學, 當然是較好, 校網亦較好呢! 不過又要睇佢收番幾多小學生到自己中學(好似係有一個比率的), 否則到時, 亦要為小學派位再煩呢!

原帖由 mtkdc 於 09-7-8 00:30 發表
謝謝你的回應,我已註冊了新李兆強,但怎知又收到民生小學的取錄,我的朋友叫我選民生呀!怎麼辦呀?又多個煩惱啦!

Rank: 5Rank: 5


2136
13#
發表於 09-7-8 14:02 |只看該作者
原帖由 mtkdc 於 09-7-8 00:30 發表
謝謝你的回應,我已註冊了新李兆強,但怎知又收到民生小學的取錄,我的朋友叫我選民生呀!怎麼辦呀?又多個煩惱啦!


如果經濟不成問題, 交學費, 交補習費, 交車費, 交興趣班費, 咁我會選民生, 話晒個校網都靚些。otherwise, will still back to TTLSK.

Rank: 5Rank: 5


2136
14#
發表於 09-7-8 14:16 |只看該作者
以升中派位來看, 就係新兆強優勢, 你可以上網看新兆強升中派位就知, 今年 83人升英中, 但係舊校未有update, 仍是去年資料, 但係佢門口notice board 就貼咗出來, 你可以自己親身去睇。

其實都是正路, 因為新兆強比較谷學生。

但最重要是家長同小朋友配合, 選擇哪裡較合你兒。

原帖由 mtkdc 於 09-7-2 23:32 發表
舊李兆強已註冊,但今日又收到新李兆強電話通知明早面試,如果兩間都收,你會揀哪一間?請大家給些意見。

Rank: 4


559
15#
發表於 09-7-8 21:09 |只看該作者
原帖由 beywat496 於 09-7-8 14:16 發表
以升中派位來看, 就係新兆強優勢, 你可以上網看新兆強升中派位就知, 今年 83人升英中, 但係舊校未有update, 仍是去年資料, 但係佢門口notice board 就貼咗出來, 你可以自己親身去睇。

其實都是正路, 因為新兆強比較 ...
Hello!Did you see on yesterday, TTLSK change already, for this year they've 91%......

Rank: 5Rank: 5


1318
16#
發表於 09-7-8 21:35 |只看該作者

回覆 12# dorismama 的文章

經濟不是問題!最重要是升中的問題!我並不知民生的升英中比率!
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖