關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 上水幼兒班
發新帖
查看: 932|回覆: 1
go

上水幼兒班 [複製鏈接]

Rank: 2


41
1#
發表於 09-6-5 11:12 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
我bb07年10月先出世,請問可以讀幼兒班嗎? 上水邊到有幼兒班讀 or 邊間好呢?????
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


117
2#
發表於 09-6-29 00:37 |只看該作者
唔知幫唔幫到你尼..我仔仔係07-11出世..
我搵過資料睇過..5常法同培元都好似ok..
我已經幫仔仔報左培元..'
你足2歲就可以插班..
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖