關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無家長對保良局幼稚園畢業典禮明天取消不會補辦有意見 ...
查看: 3048|回覆: 20
go

有無家長對保良局幼稚園畢業典禮明天取消不會補辦有意見 [複製鏈接]

Rank: 2


50
1#
發表於 09-6-11 15:39 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無家長對保良局幼稚園畢業典禮明天取消不會補辦有意見

                                請有份參與明天畢業禮的K3家長一起提出反對保良局不補辦畢業禮。

本應很高興參與囝囝明天在紅館舉行的畢業典禮,但因全港幼稚園要停課所以取消,本人一心想學校將會補辦,但查問學校後才知不會補辦,學校就此安排我覺得非常掃慶,囝囝一生人才得一次幼稚園畢業,相信每個家長都想小朋友有一個美麗的童年,留下給他們長大後作美麗的回憶。希望保良局為我們呢班家長考慮考慮,補辦孩子的畢業禮。
   0    0    0    0

Rank: 3Rank: 3


472
2#
發表於 09-6-11 17:13 |只看該作者
是的。當年SARS也沒有補辦呢!

Rank: 5Rank: 5


1681
3#
發表於 09-6-11 21:22 |只看該作者
原帖由 tsunkiu804 於 09-6-11 15:39 發表
有無家長對保良局幼稚園畢業典禮明天取消不會補辦有意見

                                請有份參與明天畢業禮的K3家長一起提出反對保良局不補辦畢業禮。

本應很高興參與囝囝明天在紅館舉行的畢業典禮,但因全港幼稚園要停課所以取消,本人一心想 ...

tsunkiu804.

我十分支持你.....我同你一樣都好期待明天的畢業典禮, 但突然宣佈停課而取消, 真係好失望同掃興, 點解要停課 ??? 有必要咩 ????? .....點解唔係星期一先停課, 對佢地d K3 小朋友好唔公平, 冇左一個難忘的畢業典禮, 我地身為家長可以點????佢地冇下一個幼稚園畢業典禮架....... 好失望 !!!!!
哈哈

Rank: 3Rank: 3


305
4#
發表於 09-6-11 21:48 |只看該作者
真係好唔開心同失望,我同小朋友等今日等左3年,點知又停課,點解唔補返,佢地冇左幼稚園畢業典禮,無左幼維園回憶,好唔開心,我對保良局好失望。

Rank: 2


80
5#
發表於 09-6-12 00:09 |只看該作者
如果在自己學校攪就話改第二日, 但要BOOK場的話, 就好難補第二日了, 都無期.......

Rank: 2


50
6#
發表於 09-6-12 10:40 |只看該作者

回覆 2# yenwong965 的文章

yenwong965 & CKY

我覺得保良局好過份,佢地無諗過家長的心情,等左三年先有今天的畢業禮,仲有今天取消畢業禮學校無通知,我囝囝讀的保良局都無諗過會在另外地點租場再補辦,其實正式放暑假都要7月10號,還有一個月時間去安排,全部由保良局自己決定所有畢業的問題,全部抹殺了家長及學生權利,我囝囝知道了取消今天的畢業禮非常不開心,不停問為甚麼無得畢業,其實小朋友都期望自己的畢業禮,好唔公平呀,保良局完全無諗過家長的感受,全部推在教統局身上因為要停課所以取消。無左個幼稚園畢業禮好似係小朋友回憶中出現了不完美。從幼稚園→小學→中學→大學,每一個階段的畢業禮都是家長及小朋友的美好回憶。我地這班保良局家長應該點做好,有無家長有好提意?

Rank: 2


50
7#
發表於 09-6-12 11:30 |只看該作者

回覆 1# tsunkiu804 的文章

本人剛剛接到班主任的電話通知回校取小朋友2星期的家課,及通知取消畢業旅行,真係好過份畢業旅行將於7月5日出發,為何要取消呢?我跟班主任理論提出抗議,畢業典禮取消現在連畢業旅行都取消,真係無顧及每一個小朋友及家長的感受,一班同學仔相處3年的時間,現在大家要各散東西去一個新學校重新適應環境及認識一班新同學,今次畢業旅行可以稱為畢業前的最後聚會,點解保良局可以這樣的安排,剝削所有家長對小朋友的回憶。好過份我地要強烈反對不公平對代。

Rank: 3Rank: 3


472
8#
發表於 09-6-12 17:06 |只看該作者
現在6年級的學生原來仲慘,03年SARS他們K3的畢業禮取消了。而家09年6年級既畢業禮又取消了。真係...慘慘慘!

Rank: 5Rank: 5


2539
9#
發表於 09-6-12 19:44 |只看該作者
我都明白各位的心情,一世人一次.但係book外面場地,好難book到場架,而且保良局搞聯校,咁大個場真係煩d.
至於旅行我間學校都取消左,都係為小朋友健康着想,太多人聚集係危d.
可唔可以建議學校,復課後搞個小型畢業禮,係學校授憑,同同學仔影相淨係K3返,甘小朋友都有少少回憶

Rank: 1


25
10#
發表於 09-6-12 21:55 |只看該作者
原帖由 hyto 於 09-6-12 17:06 發表
現在6年級的學生原來仲慘,03年SARS他們K3的畢業禮取消了。而家09年6年級既畢業禮又取消了。真係...慘慘慘!


真黑仔

Rank: 2


50
11#
發表於 09-6-17 13:23 |只看該作者

回覆 2# iyan2108 的文章

我都覺得學校應該補反個小型畢業禮比k3學生,等佢地有返個回憶,起碼有張畢業相睇下先。

Rank: 5Rank: 5


1681
12#
發表於 09-6-17 13:33 |只看該作者
原帖由 tsunkiu804 於 09-6-17 13:23 發表
我都覺得學校應該補反個小型畢業禮比k3學生,等佢地有返個回憶,起碼有張畢業相睇下先。


tsunkiu,

我個囡間學校之前出咗通告係7月14日有個小型畢業典禮(係自己學校舉行), 但唔知如果再停課會唔會有影響tim......
哈哈

Rank: 2


50
13#
發表於 09-6-23 17:38 |只看該作者

回覆 1# cky 的文章

今天收到學校通知暫定7月頭會在九展補辦聯校畢業禮,另外再補辦結業禮,但最終要睇教統局今天決定是否繼續停課。如果延長的話便再作安排,至於畢業旅行暫時未作安排,真的希望補辦成功。

Rank: 5Rank: 5


1681
14#
發表於 09-6-23 21:31 |只看該作者
原帖由 tsunkiu804 於 09-6-23 17:38 發表
今天收到學校通知暫定7月頭會在九展補辦聯校畢業禮,另外再補辦結業禮,但最終要睇教統局今天決定是否繼續停課。如果延長的話便再作安排,至於畢業旅行暫時未作安排,真的希望補辦成功。 ...


咁而家有定冇吖.....我明天都打去學校問下先, 我好唔開心吖!!!!!
哈哈

Rank: 3Rank: 3


144
15#
發表於 09-6-23 21:35 |只看該作者
原帖由 cky 於 09-6-23 21:31 發表


咁而家有定冇吖.....我明天都打去學校問下先, 我好唔開心吖!!!!!



內容由版主刪除!

本討論區歡迎各家長自由發表意見,但請各家長注意用詞,保持網絡禮儀,勿再出攻擊他人言論,謝謝各位合作!

Red2008


[ 本帖最後由 Red2008 於 09-6-24 13:46 編輯 ]

Rank: 2


50
16#
發表於 09-6-24 12:39 |只看該作者
原帖由 cky 於 09-6-23 21:31 發表


咁而家有定冇吖.....我明天都打去學校問下先, 我好唔開心吖!!!!!


今天YAHOO有報導
【明報專訊】甲型H1N1流感疫情愈爆愈烈,教育局終於宣布全港小學及幼稚園在本學年不會復課,可即時放暑假;而已完成終期考試的中學,亦可自行決定是否提早放暑假,以減少校內不必要的聚集。至於暑期活動及畢業禮等仍可舉行,[url=]

[/url]衛生防護中心只呼籲「避免過分擠迫」,但無訂出聚集人數指引。

不知道昨天學校所提出7月頭補辦畢業禮是否繼續,希望快些知道。如果教育局都說暑期活動及畢業禮仍可舉行,照道理應該無問題呱。

Rank: 2


50
17#
發表於 09-6-25 11:56 |只看該作者
原帖由 tsunkiu804 於 09-6-24 12:39 發表


今天YAHOO有報導
【明報專訊】甲型H1N1流感疫情愈爆愈烈,教育局終於宣布全港小學及幼稚園在本學年不會復課,可即時放暑假;而已完成終期考試的中學,亦可自行決定是否提早放暑假,以減少校內不必要的聚集。至於暑 ...


點解等到今天學校都未有來電通知家長有關畢業禮的安排,真係好心急想知會點樣處理。

Rank: 2


50
18#
發表於 09-6-29 12:39 |只看該作者
請問有無家長都係讀緊保良局幼稚園,你地間學校有無補辦畢業禮?剛剛收到班主任通知畢業禮不會補辦及畢業旅行未知何時補回,我真的非常失望。本來上星期班主任提及過將於7月7日在九展補辦畢業禮,真的非常高興,但這個喜悅未免太過快便消失。

其實上星期【明報專訊】也提及過:
暑期活動及畢業禮等仍可舉行,衛生防護中心只呼籲「避免過分擠迫」,但無訂出聚集人數指引。

以為不會影嚮之際,最終都係失望而回。

有無家長分享下你地學校的處理方法?

Rank: 3Rank: 3


305
19#
發表於 09-6-29 15:13 |只看該作者
乜都取消哂啦.保良局幼稚園,一分錢半分貨,叫我返去攞功課,真係唔想再帶小朋友返去呀:;pppp:

Rank: 2


50
20#
發表於 09-6-29 17:13 |只看該作者
原帖由 yenwong965 於 09-6-29 15:13 發表
乜都取消哂啦.保良局幼稚園,一分錢半分貨,叫我返去攞功課,真係唔想再帶小朋友返去呀:;pppp:


係呀!我跟你一樣非常氣奮,究竟我地可以點樣.....
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖