關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 小一選校 華德好唔好?
發新帖
查看: 2234|回覆: 4
go

華德好唔好? [複製鏈接]

Rank: 4


826
1#
發表於 09-6-7 17:35 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
朋友仔仔派到華德上午校,請問有冇人知道這學校好唔好呢?
   0    0    0    0

Rank: 1


30
2#
發表於 09-6-8 00:59 |只看該作者
我個仔仔讀緊下午校....哩間學校功課唔算多...但又一樣野值得一提的.....校長同老師都好有愛心....
原帖由 jerma 於 09-6-7 17:35 發表
朋友仔仔派到華德上午校,請問有冇人知道這學校好唔好呢?

Rank: 7Rank: 7Rank: 7


10280
3#
發表於 09-6-8 01:26 |只看該作者
N 年前呢間學校派位幾好架!
我同學個細佬讀呢間派入英華。
[img align=left]http://i46.photobucket.com/albums/f119/virgokaren/virgokaren_02.gif[/img]

Rank: 3Rank: 3


341
4#
發表於 09-6-21 23:00 |只看該作者
All common about Bishop is good, good teacher,good heart,one more next year is Good new school.

Rank: 4


659
5#
發表於 09-6-22 23:15 |只看該作者
原帖由 mipig2008 於 09-6-21 23:00 發表
All common about Bishop is good, good teacher,good heart,one more next year is Good new school.


但你所講好的是下午校吧!不知上午校又如何?會否很多功課?老師又有沒有愛心?
想起那天.............老公,我好肚痛,應該作動了。咁你等陣先,我要沖涼洗頭同攞埋啲書去睇呀!你知啦,要坐好多個鐘加麻。@_@
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖