關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 有無人st Cat 收左但唔去讀
發新帖
查看: 1182|回覆: 16
go

有無人st Cat 收左但唔去讀 [複製鏈接]

Rank: 5Rank: 5


2277
1#
發表於 09-6-7 13:30 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
有無人St Cat 但唔去讀? Any reasons?
Where did you choose then? Thanks for sharing!!!!
   0    0    0    0

Rank: 4


582
2#
發表於 09-6-7 14:52 |只看該作者
我有2個朋友收咗都冇讀,兩個都選擇咗根德園!
其中一個大仔St. Cat畢業,依家讀喇唦,佢話個仔d中文追得好辛苦,而阿仔Kentville畢業d同學仔成績好好,所以今次佢個細仔唔讀St. Cat!
另一個就話想個女打好個中文底先,英文再同佢出去學,因身邊太多朋友嘅小朋友唔鍾意學中文!

Rank: 4


533
3#
發表於 09-6-7 16:13 |只看該作者
Me.  I've given up SC and stay with Learning Habitat because my son is happy and learnt a lot at LH in the past year.  Also, there are less students in LH and hence the relationship between teachers and students are closer.  In fact,the teaching approach are quite similar in SC and LH.  However, if you target traditional top schools like SPCC/DBS/DGS, you better choose SC as it has stronger track record in this aspect.

Rank: 5Rank: 5


4856
4#
發表於 09-6-7 23:04 |只看該作者
我都係turn down左, 連留位費都無交lu.

我選擇番入而家番開0既 n1學校 - km, 由於阿囡而家番得好開心, 見佢又學到野, 老師各方面都好照顧, 兩文三語做得非常吾錯, 比起st.cat算係小班教學, 所以讀生不如讀熟囉.

我都係怕阿囡入左st.cat, 原本中文已經差0既佢變得更差, 中文係好難學0既, 希望佢0向幼稚園階段打好d 個中文底 , 吾希望中文超強, 只希望佢吾討厭中文已經夠了.

Rank: 5Rank: 5


4449
5#
發表於 09-6-8 00:36 |只看該作者
原帖由 3X 於 09-6-7 23:04 發表
我都係turn down左, 連留位費都無交lu.

我選擇番入而家番開0既 n1學校 - km, 由於阿囡而家番得好開心, 見佢又學到野, 老師各方面都好照顧, 兩文三語做得非常吾錯, 比起st.cat算係小班教學, 所以讀生不如讀熟囉.

我 ...


請問你囡囡起km係am定pm class?

Rank: 5Rank: 5

醒目開學勳章


2342
6#
發表於 09-6-8 01:08 |只看該作者
原帖由 3X 於 09-6-7 23:04 發表
我都係turn down左, 連留位費都無交lu.

我選擇番入而家番開0既 n1學校 - km, 由於阿囡而家番得好開心, 見佢又學到野, 老師各方面都好照顧, 兩文三語做得非常吾錯, 比起st.cat算係小班教學, 所以讀生不如讀熟囉.

我 ...


想知妳與囡囡平時是否只講英文?讀st cat,kv, km等kg是否比較好呢?

Rank: 5Rank: 5


4856
7#
發表於 09-6-8 09:53 |只看該作者
elmolly :
返pm 國際班.

tabodaisy:
由於囡囡係工人湊.. 之前上pg又係番d 全英文0既, 教材又用英文, 所以基本上佢係首先用英文同人溝通.

未番n1前, 只肯講英文, 睇英文字, 無論我講幾多中文佢都吾答我中文, 只答英文 (佢係完全明白中文的), 呢刻我開始擔心,因為我想入番傳統學校.

返左n1後, 我同老師講佢的弱點, 再經老師配合之下, 而家對講英文的人可用英文溝通, 對中國人講晒廣東話, 自己識轉台了. 這點我覺得好滿意.


原帖由 tabodaisy 於 09-6-8 01:08 發表


想知妳與囡囡平時是否只講英文?讀st cat,kv, km等kg是否比較好呢?

[ 本帖最後由 3X 於 09-6-8 09:58 編輯 ]

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


257
8#
發表於 09-6-8 10:13 |只看該作者
My daughter will also not attend SC, and stay with LH since she is like to study in LH very much.

Rank: 6Rank: 6


8879
9#
發表於 09-6-8 10:29 |只看該作者
古語有云"有人遲官歸故里,有人漏夜趕科場", 唔讀又有咩出奇。

Rank: 3Rank: 3


385
10#
發表於 09-6-8 10:58 |只看該作者

回覆 5# 3X 的文章

我兒子家係喺KM讀N1,KM已經收咗佢讀K1,不過我最後決定都係讀SC,原因...
1)我的小朋友對中文(廣東話同國語)的敏感度超強,不但講得準同識字好叻(私下教的),而且好細個時已經識得講"自己的事自己做",但反而英文就有小小膽怯,經过我們的刻苦改做過及返KM后,家三類都好好喇!
2)由於SC英文水準高&派小學較好(當然不是指官校),所以決定都係讀SC.
3)而且,SC是比較活動教學,這點是我十分喜歡的.
其實SC和KM都是一所很好和高水平的學校,所以我是絕對可以放心將愛兒交托給她的.

Rank: 3Rank: 3


331
11#
發表於 09-6-8 14:01 |只看該作者
luplup and tatabb, which LH your kids attend?  My son will go to TY LH for 09PN ar.  Thanks

Rank: 5Rank: 5


1782
12#
發表於 09-6-8 14:18 |只看該作者
i paid all the fees for SC but will give it up and go to LH TY.  the reason is : near my home.  also agree that the standard of LH and SC r quite similar.  for the fame, LH of course cannot compare with SC.

Rank: 3Rank: 3

醒目開學勳章


257
13#
發表於 09-6-8 18:23 |只看該作者

回覆 11# ourbbchu 的文章

My girl study in Tsing Yi LH PN class now.  The teachers are very nice, they will report my girl's performance in school from time to time....

Rank: 4


913
14#
發表於 09-6-12 02:07 |只看該作者
we have also given up st. cat since we picked Soka, which I believe its' a much happier, joyful place for my kid to stay with and develop.

I don't mind how big of the fame of st. cat however I do feel it's important for my kid to enjoy the school life.


106
15#
發表於 09-6-12 06:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 5Rank: 5


1291
16#
發表於 09-6-18 15:38 |只看該作者
我個囡+下讀緊sc k3

我個月事個囡今年小四, 佢個囡之前都係讀sc

同班同學中亦有姐姐/ 哥哥讀過sc...

據佢地講, 家陣sc 既課程係轉左, 中文深左好多, 以我囡為例, 佢考sfa都收左 (此小學以前偏向揀kv d 學生), 今年收多左sc學生....

所以唔使担心中文差追唔上...(我直頭覺得深添, 家陣要做閱讀理解, 唔知以為上左小一!)

想知多d 自己過sc 個forum睇下d mommy 傾計會了解多d, 揀學校唔可以懶架!


原帖由 3X 於 09-6-7 23:04 發表
我都係turn down左, 連留位費都無交lu.

我選擇番入而家番開0既 n1學校 - km, 由於阿囡而家番得好開心, 見佢又學到野, 老師各方面都好照顧, 兩文三語做得非常吾錯, 比起st.cat算係小班教學, 所以讀生不如讀熟囉.

我 ...

Rank: 4


533
17#
發表於 09-6-21 02:00 |只看該作者
My son is attending LH (HL) pn class now.
原帖由 ourbbchu 於 09-6-8 14:01 發表
luplup and tatabb, which LH your kids attend?  My son will go to TY LH for 09PN ar.  Thanks
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖