關於集團
集團品牌
presslogic-logo
廣告查詢
工作機會
用戶登入
用戶名稱:
密      碼:
搜索
教育王國 討論區 幼校討論 今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?
發新帖
查看: 664|回覆: 3
go

今年創價k3既小朋友你地派左咩小學? [複製鏈接]

Rank: 6Rank: 6


5874
1#
發表於 09-6-20 23:08 |只看該作者 |倒序瀏覽 |打印
今年創價k3既小朋友你地派左咩小學?系第一輪收左or 大抽獎,or 叩門?
   0    0    0    0
哲哲寫真 哲哲私相集


675
2#
發表於 09-6-21 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Rank: 3Rank: 3


326
3#
發表於 09-6-21 13:54 |只看該作者
我都知創價d小朋友多數會去邊d小學. 佢地係大抽獎多,定自己考直資/私立小學?

Rank: 3Rank: 3


326
4#
發表於 09-6-21 13:55 |只看該作者
原帖由 heihei1228 於 09-6-21 13:54 發表
我都知創價d小朋友多數會去邊d小學. 佢地係大抽獎多,定自己考直資/私立小學?


sorry, 應該係"我都想知"
‹ 上一主題|下一主題
返回列表
發新帖